Yep. Hij heeft een mooie clean, heb ik gehoord.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:41 schreef Doodkapje het volgende:
Ahhh... de custom toch?
Jezus...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yep. Hij heeft een mooie clean, heb ik gehoord..
De rode Ran Annihilator komt met enkel een SH-5 er in en heerscht de pan uit, dus het moet goed zijn. Wellicht het overwegen waard wanneer ik mijn Dean Vx heb..
Yep, of een enorm grasveld met 6 belachelijk enthousiaste mensen ipv 100 niet enthousiaste. Ze hadden zelfs een spandoek gemaakt voor ons! Insanity haha.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Beter een kleine zaak gevuld met enhousiaste mensen dan een half lege grote zaal
Zo'n brief is inderdaad ook slim ja! Nog meer dingen waar we op moeten letten ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:49 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaren geleden was er een interview met die mop van Total Touch (meen ik, hang me er niet aan op...) over hoe ze soms over de winkelstraat liep en 'inspiratie' opdeed bij de straatmuzikantenJe zou op die manier maar genaaid worden zeg...
EDIT: En oh ja,... we hebben er een brief bij gedaan dat we met z'n allen aan het nummer gewerkt hebben en alle 5 ondertekend, zodat je geen gezeik kan krijgen later met dat iemand nummers gaat jatten
(Het equivalent van samenwooncontracten)
Als ik ooit zelf een V ga/laat bouwen, dan moeten er Dave Mustaine Livewires in. Damn, die dingen heerschen. Iedereen kan zeiken op zijn performance wat ze willen, maar niemand kan beweren dat zijn gear niet briljant is (behalve Engl-bezittersquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:53 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Jezus...
Bij dat soort gitaren denk ik meteen aan de SD Invader
Eigenlijk alleen dat de sticker op de sluiting komt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zo'n brief is inderdaad ook slim ja! Nog meer dingen waar we op moeten letten ?
Och alles staat al in guitarproquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen dat de sticker op de sluiting komt.
[afbeelding]
En je kunt de partijen uitschrijven in Powertab/Guitarpro mocht je je CD-R niet vertrouwen...![]()
Kwestie van printen en erbij stoppen... better safe than sorry...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Och alles staat al in guitarpro
Dan kan je in principe dus de nummers die nog niet opgenomen zijn ook veilig stellenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:16 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Kwestie van printen en erbij stoppen... better safe than sorry...
Ben ook aan't denken om een betere brug te kopen, al was het maar om het kraken tegen te gaan als je een noot opdrukt...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:32 schreef NASDAQbastardo het volgende:
De volgende upgrade wordt dan een Warmoth neck met goeie nut en tuners, en daarna wellicht nog een nieuwe brug.
Ooit naar Lace Sensor gekeken? De Dually Red-Red gaan voorbij de 30,5Kquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als ik ooit zelf een V ga/laat bouwen, dan moeten er Dave Mustaine Livewires in. Damn, die dingen heerschen. Iedereen kan zeiken op zijn performance wat ze willen, maar niemand kan beweren dat zijn gear niet briljant is (behalve Engl-bezitters).
Mjah,... zodra de Deftones onze Level in every cloud gaan horen welquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:19 schreef Dribbel_ het volgende:
En toch vraag ik me af of het veel gebeurt
Lijkt me wel vaag als je ergens opeens bij een optreden je eigen nummert hoort
IEmand al eens iets meegemaakt dat het gejat is ?
Hey cool! Drenthe Groningen!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:46 schreef Deansensitized het volgende:
Actiefoto [afbeelding]
Morgen komen er meer als het goed is.
[afbeelding]
Ik heb nog geen idee, ik ben niet zo thuis in de strat bruggen. Ik heb op de mijne zo'n 6-screw vintage systeem. Wilkinson spul schijnt wel leuk te zijn, en de prijs is zeer OK. Ze zijn geloof ik te koop op GFS, google maar eens naar Guitarfetish dan vind je de site. Maar hey, als de gitaar je echt wat waard is kan je misschien net zo goed investeren. Straks zit je over een tijd met een andere brug en blijkt dat het net niet te zijn ofzo, weet je wel?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:36 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Ben ook aan't denken om een betere brug te kopen, al was het maar om het kraken tegen te gaan als je een noot opdrukt...
http://www.callahamguitars.com/ maken naar't schijnt goede, maar das weer zo'n amerikaans importspul en ondanks de zwakke dollar nog vrij duur. Aan wat voor een brug denk jij ofzo?
Doe maar Frieslandquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Doe maar Friesland [afbeelding]
Staat in de week van 19 September in de TED. En die woensdag ook op TMF!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is je interview nog ergens te lezen ?
Zo, dat is wel vet!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:02 schreef Deansensitized het volgende:
Nee, zolderverdieping speciaal nieuw aangebouwd om als oefenruimte te fungeren [afbeelding]
Relaxtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:14 schreef Deansensitized het volgende:
Haha nee, is wel wat geisoleerd, maar als je buiten staat kan je het wel horen. Niet overdreven hard, maar toch. Gelukkig hebben we wel een relaxte [wat achteraf] buurt, en de mede buurtbewoners vinden het wel prima, die een of twee avonden per week. In hun huizen horen ze het toch niet, dat scheelt. En de regeling dat we tot 'slechts' 21.30 voluit raggen. Daarna zijn we toch gaar en gaan we aan het bier [afbeelding]
En in de huiskamer hoor je het niet, en daar ging het paps om. Wij wilden graag een zolder [of iig meer ruimte] want dat kleine kamertje naast de woonkamer was gewoon te klein. Pa was er eerst niet echt voor [duur enzo] maar toen we eenmaal als band voluit oefenden op een avond was hij zomaar bereid
Dus nu hebben we een vette oefenzolder/hangplek. 1/3 hangplek, paar bankstellen, radio, tv en de rest is oefenruimte [afbeelding]
Nope, heb ik nog niet, maar heb ik idd al aan gedacht. Zal bij de volgens snaren changeover ff kijken (nee ik ga niet alleen voor een gluurbeurt mijn nek eraf schroevenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:32 schreef NASDAQbastardo het volgende:
He Wytch, je zei dat je geen full size humbuckert nam omdat je een strat model hebt he? Heb je al eens onder de slagplaat gekeken? De kans is groot (nou ja, groot genoeg) dat je onder je slagplaat een swimming pool routing hebt, dat wil zeggen dat er plek is voor 3 humbuckers en het wetboek van strafrecht. Moet je alleen effe aan een nieuw slagplaatje zien te komen... maar dat is zo gebeurd.
Ik ga zodra ze in stock zijn een 15K hotrail van GFS kopen voor in de brug... de nekpickup van m'n strat heb ik besloten niet te veranderen omdat ie clean toch zo lekker klinkt. De volgende upgrade wordt dan een Warmoth neck met goeie nut en tuners, en daarna wellicht nog een nieuwe brug.
edit: Sorry, Witch* natuurlijk... moet je maar geen y in je naam stoppen
En i_s, das behoorlijk kut idd. Snap sowieso niet dat mensen stoppen met een instrument, of het moet vanwege de herrie zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |