Leg uit.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:27 schreef Integrity het volgende:
Weet je wat ook geen HBO instelling is? Zomaar dingen afkeuren zonder dat je weet waarom!
ik heb tijdens mijn intro voor de uni wel stommere dingen moeten doenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:25 schreef Sjengdanny het volgende:
Vandaag dus introductiedag op het HBO, om elkaar beter te leren kennen moesten we in groepjes van 2 elkaar interviewen, hierna wees de leraar iemand aan die uit moest leggen wie de gene was die naast hem zat, en omgekeerd. Dit omdat het in je persoonsgegevens dossier komt![]()
Komop, dit doe je toch op de middelbare school, niet op een HBO opleiding![]()
Laat me raden: dingen zoals je school "uni" noemen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:44 schreef Maartel het volgende:
[..]
ik heb tijdens mijn intro voor de uni wel stommere dingen moeten doen![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Laat me raden: dingen zoals je school "uni" noemen?
Graag! Om het nut van interviews te begrijpen, zul je eerst bagage moeten creeeren op school. Theorie dus. Bij een introductie ontbreekt die kennis. Om goed te leren interviewen, zul je de technieken moeten kunnen toepassen. Dat kun je dus het beste doen tijdens het oefenen. Je leert dan om bewust om te gaan met het gesprek en de vragen die je wilt beantwoorden, maar ook hoe je een gesprek soepel laat verlopen.quote:
Duh, je moet je toch onderscheiden van al die HBO'ers!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:54 schreef Maartel het volgende:
[..]
dat doet vrijwel iedereen die ik ken
![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:57 schreef Molluck het volgende:
[..]
Duh, je moet je toch onderscheiden van al die HBO'ers!
Hogeschool Zuydquote:
Ach die... Whahaha!quote:
Nee, ik doe BE. Lijkt me niet dat ik mensen ga interviewen laterquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:24 schreef Maartel het volgende:
Wat voor een hbo?
Studies als cmv e.d. vinden het altijd erg leuk om te laten zien wat voor een geweldige groepsactiviteiten ze bedacht hebben...
Ja natuurljik, als je dan bij dat bedrijf bent denk je echt: 'wat ben ik blij dat ik dit tijdens mijn HBO-introductie al heb moeten doen, anders was ik nu echt compleet kansloos!'.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:28 schreef vigier het volgende:
Ohw ja, ga dit maar vast oefenen... als je straks een baan hebt in een groot bedrijf en na een reorganisatie worden er nieuwe teams samengesteld, dan is de kans groot dat je hetzelfde gaat doen bij een teambuildingsdag (kennismaking in dit geval) die dan georganiseerd wordt....
Ik had er toch niet per se smilies bij moeten zetten voordat jij door zou hebben dat er enige ironie in verwerkt zat? Of kun jij zonder smilies niet meer lezen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:34 schreef TC03 het volgende:
Ja natuurljik, als je dan bij dat bedrijf bent denk je echt: 'wat ben ik blij dat ik dit tijdens mijn HBO-introductie al heb moeten doen, anders was ik nu echt compleet kansloos!'.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |