abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 augustus 2007 @ 16:19:38 #1
189571 ihugster
The journey is the reward
pi_52813646
Je kan dus echt uit je auto stappen en ze een flinke scheldkannonade geven danwel een knal voor de harses sommigen voetgangers. Je hebt ze in alle soorten en maten. Gasten die dus lopen te bellen en zo druk zijn met hun gesprek (tja over niks dus) dat ze niet links of rechts omkijken als ze een weg oversteken met als gevolg dat jij als automobilist ze bijna omver rijdt. En dan nog het gore lef hebben of een grote bek terug te geven of stoicijns door te lopen alsof er niks gebeurd is. idem ditto met die gasten, vooral meiden,die met de witte dopjes van hun iPod op de fiets zitten en stoicijns door te verkeer razen en daarbij soms zelfs bellen en zich niks van de verkeersregels aantrekken. Heb iets nieuws erop gevonden. Doorrijden en die werkstraf maar voor lief nemen. We leven toch in een land waar daders worden geknuffeld..
"People say that life is the thing, but I prefer reading "
pi_52813693
Jammer van het laatste stukje van je verhaal. Voor de rest ben ik het compleet met je eens.
Dus toch .
pi_52813766
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 16:19 schreef ihugster het volgende:huil verhaal

We leven toch in een land waar daders worden geknuffeld..
mooie opmerking
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_52813923
ik fiets dagelijks met mijn witte oordopjes, maar heb vaak last van automobilisten die niet stoppen op de rotonde waar ik voorrang heb of die mij zowat van mijn sokken rijden op een smal weggetje
pi_52814246
Eens met klacht.
Fuck today, it's tomorrow.
pi_52814600
Is ook geen reet aan, een topic met een gegronde klacht...
Dus toch .
pi_52814768
Dan heb je te zachtjes gereden.
Volgende keer meer gas geven, dan klagen ze niet en lopen ze ook nooit meer blindelings te bellen.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_52818704
Daar is maar een oplossing voor: buitenproportioneel lang claxoneren
pi_52835712
Inderdaag gewoon van de sokken rijden. Stelletje kutfietsers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')