Hoe is het eigenlijk met die "parel in gods hand"?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Houzer is een mede-bewonderaar vanScandalous
.
En dat kan natuurlijk geen slecht volk zijn.
Ook 14-jarige rukkertjes zijn bewonderaar van Scandalous, JK. Dat kan dus nog geen criterium zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Houzer is een mede-bewonderaar vanScandalous
.
En dat kan natuurlijk geen slecht volk zijn.
Ik weet het niet, H.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:05 schreef Houzer het volgende:
Hoe is het eigenlijk met die "parel in gods hand"?
Eeuwig zondequote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik weet het niet, H.
Ze lijkt van de aardbodem verdwenen.
Uh-oh.quote:
Daar heb je een punt, UiO.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Ook 14-jarige rukkertjes zijn bewonderaar van Scandalous, JK. Dat kan dus nog geen criterium zijn.
Ze postte van de week nog in US hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik weet het niet, H.
Ze lijkt van de aardbodem verdwenen.
Men ik kan me toch gvd niet herinneren of ik hem af heb gedaan of niet , het enige wat ik weet is dat ie nu niet om mn vinger zit en ik me verder dus niks kan herinneren over dat dingquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:15 schreef Ripley het volgende:
Ze postte van de week nog in US hoor
Scandy![]()
Tjips J.quote:
Wat zou Joene als grafschrift willen hebben?quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze postte van de week nog in US hoor
Scandy![]()
Ik heb dat soort gezeik niet. Wij hébben gewoon geen ring.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:16 schreef Havoc het volgende:
[..]
Wat zou Joene als grafschrift willen hebben?
'Geheel onverwacht maar toch na een zware marteling is overleden, Joene 19xx-2007'
'Je vrouw heeft je trouwring bij haar zus terug gevonden'.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:16 schreef Havoc het volgende:
[..]
'Geheel onverwacht maar toch na een zware marteling is overleden, Joene 19xx-2007'
Tink is em altijd kwijt, ik heb een maat te klein genomen zodat de ring zelfs met groene zeep er niet meer af gaat. Bij mij gaat het niet zonder slijptolquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb dat soort gezeik niet. Wij hébben gewoon geen ring..
Ik ga voor :quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:16 schreef Havoc het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |