Ik zou zeggen, stuur Huub en Lieke een weekie naar Menorca. Laat de 5 in die periode eens verpicht hard onder elkaar gaan spelen om een volgend weekje Menorca voor een ander 2-tal te verdienen, de takkelijersquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:54 schreef riri het volgende:
word hoog tijd dat er zaken worden gegeven aan bewoners zonder stemming van de bewoners zelf....om afgunst te zaaien
Ik krijg er ook een heel naar gevoel bij maar ik hoop toch dat, als het op een BB manier moet eindigen en het gaat eerlijk, Brian het nakijken heeft.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:51 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Ik vertrouw ze daar voor geen cent![]()
Klopt, maar wat zal jij denken (als man) als je alleen maar post krijgt van mannen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:46 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
xxxje's betekend toch nog niet dat ze hem echt leuk vinden, kan net zo goed fan mail zijn ofzo.
Good for youquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dreamer, you're nothin' but a dreamer...
Ik moet zo een boek ophalen in het overdekt winkelcentrum 'Fata Morgana'. Kijk ik meteen even of ik bij de al daar gevestigde lingeriezaak een 'Balk Bra' kan kopen. Een rooie. Push-up.
Wat een goed ideequote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, stuur Huub en Lieke een weekie naar Menorca. Laat de 5 in die periode eens verpicht hard onder elkaar gaan spelen om een volgend weekje Menorca voor een ander 2-tal te verdienen, de takkelijers![]()
ja.... want als de meederheid b.v 2 mensen op de bank mag zetten en dat het publiek iemand eruit moet stemmen ............zitten Huub en Lieke natuurlijk als eerste..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg er ook een heel naar gevoel bij maar ik hoop toch dat, als het op een BB manier moet eindigen en het gaat eerlijk, Brian het nakijken heeft.
quote:
Als Huub en Lieke het slim spelen zit Brian er gewoon ook opquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:00 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja.... want als de meederheid b.v 2 mensen op de bank mag zetten en dat het publiek iemand eruit moet stemmen ............zitten Huub en Lieke natuurlijk als eerste..
Altijd goed voor een streamlockquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:01 schreef HiDiHo het volgende:
Onveilige sex![]()
tuurlijik, what's new, streamlock![]()
Ze KAN zanger zijn....dat is wel even wat anders dan zoals jij het steltquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:01 schreef Dreamboy het volgende:
STREAMLOCK. ZE IS ECHT ZWANGER.
Hoop dat ze een drieling krijgt van Nixquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:01 schreef Shayndel het volgende:
Nada kan misschien zwanger zijn.
Ik snap het niet. Ze slik de pil en heeft een spiraaltje tegelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |