Moet je eerst een ban krijgen dan ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:11 schreef demins het volgende:
[..]
Een verzoek is nog lang geen bevel!![]()
Snap die jongen niet, er komt zo een kok.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:13 schreef Dreamboy het volgende:
Dit heeft Dennix geleerd van Jaap.
[afbeelding]
Je kunt pas een ban krijgen als je een drie maal herhaald bevel blijft negeren. Dat kan. Dat hoeft niet!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moet je eerst een ban krijgen dan ?
Ik weet niet waar je die onzin vandaan hebt?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:16 schreef demins het volgende:
[..]
Je kunt pas een ban krijgen als je een drie maal herhaald bevel blijft negeren. Dat kan. Dat hoeft niet!![]()
gaat dit over de streams?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:16 schreef demins het volgende:
[..]
Je kunt pas een ban krijgen als je een drie maal herhaald bevel blijft negeren. Dat kan. Dat hoeft niet!![]()
Wat leuk zegquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:21 schreef Shayndel het volgende:
omg ze hebben me kaarten toe gelaten
welke? en aan wie?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:21 schreef Shayndel het volgende:
wat had je gestuurd dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:21 schreef Shayndel het volgende:
Ruimte bij tinypic en deze pagina is voldoende voor de hele afbeeldingquote:
Waarom vraag je het dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
Wat is het nummer om te sms voor de Gouden Kooi ?
(niet dat ik dat ga doen ....)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |