da's de oorzaak van alle ellende jung.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:27 schreef BadKeukenTegel het volgende:
en komen er alsmaar meer allochtonen hier hun intrek nemen.![]()
![]()
Klinkt best wel als de Atolwijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:27 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik woon dus in Lelystad. Daar de buurten hier 80% van het geheel kut zijn bevind ik me in de overige 20%
Tot een tijdje terug. [afbeelding]
Tegenwoordig hoor ik iedere dag ergens een paar straten verderop Nederlandse kutmuziek keihard uit de speakers knallen, rijden er immer 's avonds van die GTI sjonnies met 100 km door de wijk, zijn ieder weekend alle bushokken en brievenbussen gesloopt, en als of dat nog niet genoeg is raakt de buurt ontvolkt en komen er alsmaar meer allochtonen hier hun intrek nemen.![]()
![]()
Tevens is iedere muur zonder hek hier wel voorzien van de nodige graffiti.
Atol is nooit een puike buurt geweest.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:16 schreef Horloge het volgende:
[..]
Klinkt best wel als de Atolwijk.![]()
Is het nou zo moeilijk om even je woonplaats te vermelden in plaats van *hier* ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:32 schreef Cool_Runner het volgende:
Hier is het andersom, steeds rijkere mensen. Ook geen zegen kan ik je melden, die omhooggevallen figuren van 35+
L-t0wn 4 Life G.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:17 schreef Relneger18 het volgende:
lelyk stad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |