meer dan 5 jaar met een auto doenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:22 schreef DSS24 het volgende:
Straks is i-merk uit de tijd en rij je met zo'n auto met al die i-tekens erop en dat elektronisch spul erin wat niet meer gangbaar is in de snufjeswereld en heb je een k.u.t. auto.
Ja okay, maar na 5 jaar gooi je hem niet in een prullenbak lijkt me. Dan ruil je hem in tegen een nieuwe. IEMAND zal hem toch wel kopen daarnaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
meer dan 5 jaar met een auto doen
of niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:25 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ja okay, maar na 5 jaar gooi je hem niet in een prullenbak lijkt me. Dan ruil je hem in tegen een nieuwe. IEMAND zal hem toch wel kopen daarna![]()
je heb niet eens een fantsoenlijke autoquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nou zit er al niet eens een fatsoenlijke radio in mijn auto, maar goed
Ik vind van welquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:30 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
je heb niet eens een fantsoenlijke auto
Voor ipod connectors enzo ja, maar ze willen nu een hele heuze iCar maken, gericht op de jeugd.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:32 schreef Evil_Jur het volgende:
Er was toch al een samenwerking tussen iPod en een of ander automerk, of ben ik nu in de war met iets anders?
Wat denk je zelf, zal Apple of VW de motor leveren?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:39 schreef KneusTeun het volgende:
leuk als dan ook de motoren even lang meegan als de accu's van verscheidene apple producten.
Ahjo ik dacht dat vw alle geluidsapperatuur deed en dat apple een hele mooie witte motor ging ontwikkelen. en dat dan de 2.0 een zwarte motor werd. en dat heet dan de power iCarquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, zal Apple of VW de motor leveren?
oPelquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:36 schreef Sm0keZ het volgende:
Ach ja, breng een nieuw product op de markt, zet er een kleine i voor, tweede letter een hoofdletter en iedereen koopt het
Gaat je niet bijster goed af.quote:
dude, ze hebben apple updatequote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:22 schreef DSS24 het volgende:
Straks is i-merk uit de tijd en rij je met zo'n auto met al die i-tekens erop en dat elektronisch spul erin wat niet meer gangbaar is in de snufjeswereld en heb je een k.u.t. auto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |