Vervolgens te dumpen voor de eerste de beste Julio die langs komt. Want het is me nogal een Sloerie als je het mij vraagt, mijn eerste vraag aan haar zou zijn of ze het ook voor mij doet, als ik eruit gestemt zou worden. Tuurlijk zegt ze dan ja, de pretslet.
Wel, als ze eruit ligt is 'ie wel mooi doosloos en kan 'ie de hand aan zichzelf slaan.
Grtz,
MiRR0RMaN.
Bart, is tot over zijn oren verliefd en zal het voor Sabine opnemen. Hij zal zich solidair tonen met Sabine als zij het huis wordt uitgestemd. Daarintegen zal Sabine absoluut Bart niet vergezellen als hij weggestemd wordt. Een ander scenario kan zijn dat zij beide zo ontstemd zijn over de nominaties en met name de be-argumentatie van de bewoners, dat zij besluiten om per direct het BB huis te verlaten. Dit biedt VOO de kans (als dat is toegestaan volgens hun flexibele spelregels) om een nieuw persoon in te brengen die voor leven (erotisch) in de brouwerij kan zorgen.
Het vervelende van deze ontwikkeling is dat de grenzen van Bart en Sabine met de week vervaagden. Eerst alleen maar zoenen en niet meer...een week later klussen...waar had dit op uit kunnen lopen? We never know, maar volgens mij had het niet veel gescheeld met een heftige aflevering van Sex voor de Buch.
Ook heeft een groep een precedent geschept voor toekomstige relaties. De groep tolereert geen relaties en zal dit belonen met een nominatie voor beiden. Iets om over na te denken voor VOO. Het collectief (de groep) is binnen de huis de BB over alle deelnemers. Het beleid is nu helder, Willem en Ruud zijn in charge!
Anyway, we zullen we zien.
Maar Bart en Sabine hadden toch al liggen krikken? Of had Sabine wat in haar oog en probeerde Bart dat eruit te halen?
Grtz,
MiRR0RMaN.
Wil jij misschien.... mijn spruitje even zien?
quote:
op 10-18-1999 om 04:23 PM schreef Malony het volgende:Bart, is tot over zijn oren verliefd
- knip -
Ik weet het niet hoor maar is die Bart wel zo verlieft of is hij ook alleen maar op zoek naar een stukje wild vlees waar hij zijn punt in kan drukken??
Was allemaal nep! ja daar kots ik nou van!
OF je gaat krikken, fleppen, kieren, naaien, beuken, neuken, heijen, palen, wippen, schuiven,penetreren, fucken, douwen, ect...
OF je gaat niet krikken, fleppen, kieren, naaien, beuken, neuken, heijen, palen, wippen, schuiven,penetreren, fucken, douwen, ect...
Zo ik heb heb gezegt
krikken, fleppen, kieren, naaien, beuken, neuken, heijen, palen, wippen, schuiven, penetreren, fucken, douwen, fierljeppen, de helm laten glimmen, je spruitje erin prakken, je vruchtje laten zien, een pistoolschot lossen, kaatseballen, plompzakken, gangbangen, rolschaatsen, kezen, kontjeboren, analen, neusalen, broek ophalen, beffen, bobsleeen, pyreneeen, koetjebalen, driewerven, anti-vaginistisch zitten doen, clitjetikken, of wat dan ook en anders niet!
(Letterman, die was trouwens briljant! Hehehehe....
Grtz,
MiRR0RMaN.
Bad people suck, Nice people swallow!
Ik word nou een beetje ziek van dat gedoe. Zeg wat je te zeggen hebt en hou het gezellig. Mensen zonder kabelmodem moeten al jullie onzin eerst inladen voor ze bij de opmerkingen van hoger niveau komen. Don't be a baby!!
Grtz,
MiRR0RMaN.
Tja, toetje heeft gedacht 'laat ik met de populaire types (Ruud en Sabine) aanpappen', blijkt de situatie iets veranderd te zijn in enkele weken....Sneu voor d'r hoor
Nou ja laat ze allebei maar oprotten. Misschien maar beter ook. Kan Sabbelien Tilburg en omstreken weer gaan bedienen en Bart uit gaan huilen.
Dan nog is dat gezeur met Karin, was een heeeeeeeele domme move.
Grtz,
MiRR0RMaN.
Ooo wat voelen ze zich zielig,teleurgesteld,kwaad,genaaid..enz.!
Sabine praat nu als (een) Tara.
quote:
op 10-18-1999 om 03:46 PM schreef John S. het volgende:
Het zal straks wel zo zijn dat Sabine zich heel erg druk maakt, en dat Bart in zijn nominatie berust. Hierdoor zal Sabine er wel uitvliegen, maar zij gaat natuurlijk proberen om Bart over te halen tot een domme actie, bijvoorbeeld vrijwillig BB verlaten. Het zal wel interessant worden om te zien hoe Bart hierop gaat reageren.
Ik zit nu al een uur te luisteren en kijken hoe bart zich laat beinvloeden door die vreselijke arrogante Sabine. Ze voelt zich bedrogen door iedereen ongelooflijk wat een arrogantie die meid heeft. nog steeds geen lef om dit in de groep te zeggen. ze heeft het verdiend om er uit gegooid te worden.
MAAR jammer dat mona misschien hier door de dans ontloopt want zij is in wezen de reden van de grote verandering van sabine.. Ze stookt en nu is ze ineens veel meer ingetogen. Mona moet er uit als eerste.
kijken of ze bart snel vergeet als ze weer in de KROEG zit. bahhh wat laat ze zich kennen. pfffff
Ik weet nog niet hoe de exacte uitslag is, maar ik ben echt verbaasd dat Bianca de dans ontsprongen is.
"Jongens, als ik genomineerd ben, ga ik toch hard aan het leren voor de weekopdracht."
Sabine na de nominaties:
"Ik ben er echt over na aan het denken om er niet mee verder te gaan."
Over ruggegraat gesproken. Voor Sabine kwam de nominatie totaal 'out of the blue'. Had verouderde info van Mona; toendertijd stond Sabineke nog 'on top'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |