Nou heiden, zet m op met je opstand. Stuur gelijk ff een kaartje als je zover bent.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:05 schreef Dactus het volgende:
Indoctrinatie van hoger hand is het, wat ik je brom! Waarom vindt Nederland het in vredesnaam nog altijd belangrijk om de tekst "GOD * ZIJ * MET * ONS * " op het randschrift van de twee euro munt te plaatsen? Op (volgens mij) alle andere euromunten staat gewoon een " *2* ", maar voor Nederland moet het weer anderes zijn. Een mooi voorbeeldje van secularisme weer.
Klacht: "GOD * ZIJ * MET * ONS * " als randschrift is een belediging voor de heidenen
Oplossing: STEMT PNVD!
Als heiden neem ik hier ernstige aanstoot aan en ik hoop dat dit topic leidt tot een opstand van de ongelovigen tegen de Christenen/Islamieten/Joden/Boedisten/Hindoeïsten/Taoïsten/Confucianisten/Bahaiïsten/Zoroastrimisten/Sikhs/Jaïnisten/Scientologisten/Rastafari's/Shintoïsten/Falong Gongesen/Cao Daï en wat dies meer zij.
()
In feite een protest tegen alle ideologieën, met of zonder god?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:05 schreef Dactus het volgende:
Indoctrinatie van hoger hand is het, wat ik je brom! Waarom vindt Nederland het in vredesnaam nog altijd belangrijk om de tekst "GOD * ZIJ * MET * ONS * " op het randschrift van de twee euro munt te plaatsen? Op (volgens mij) alle andere euromunten staat gewoon een " *2* ", maar voor Nederland moet het weer anderes zijn. Een mooi voorbeeldje van secularisme weer.
Klacht: "GOD * ZIJ * MET * ONS * " als randschrift is een belediging voor de heidenen
Oplossing: STEMT PNVD!
Als heiden neem ik hier ernstige aanstoot aan en ik hoop dat dit topic leidt tot een opstand van de ongelovigen tegen de Christenen/Islamieten/Joden/Boedisten/Hindoeïsten/Taoïsten/Confucianisten/Bahaiïsten/Zoroastrimisten/Sikhs/Jaïnisten/
Scientologisten/Rastafari's/Shintoïsten/Falong Gongesen/Cao Daï en wat dies meer zij.
()
Tegen de heimelijke invloeden van deze ideologieën inderdaad. Het randschrift van de Euro was een gangbaar voorbeeld van zo een ongewenste invloed.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:22 schreef Ro_bin het volgende:
[..]
In feite een protest tegen alle ideologieën, met of zonder god?
Nee, ik bedoelde met Heidenen de ongelovigen en niet de aanhangers van Germaanse godsdiensten, allicht.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:23 schreef Ferdie88 het volgende:
WODAN*ZIJ*MET*ONS is beter?
Atheïst geen beter woord?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:31 schreef Dactus het volgende:
[..]
Tegen de heimelijke invloeden van deze ideologieën inderdaad. Het randschrift van de Euro was een gangbaar voorbeeld van zo een ongewenste invloed.
[..]
Nee, ik bedoelde met Heidenen de ongelovigen en niet de aanhangers van Germaanse godsdiensten, allicht.![]()
Pastafari is geen geloof of ideologie, maar de keiharde werkelijkheid.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:28 schreef Karrs het volgende:
Ik als Pastafari neem aanstoot aan het feit dat we in je lijstje niet worden genoemd. HARR!
het is gewoon een deel van ons nationaal erfgoed, een laatste link naar de gulden. Ik vind 't wel wat hebbenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:01 schreef Lollifant het volgende:
Ik vind het ook niet kunnen. Snap ook niet waarom we dat in Nederland zo nodig willen hebben.
Zelfs in supergelovig VS of Italie hebben ze dat niet.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:01 schreef Lollifant het volgende:
Ik vind het ook niet kunnen. Snap ook niet waarom we dat in Nederland zo nodig willen hebben.
Zelfs in supergelovig VS of Italie hebben ze dat niet.
Dan passen de muntjes niet meer in mijn portemonneequote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:36 schreef Dactus het volgende:
[..]
Pastafari is geen geloof of ideologie, maar de keiharde werkelijkheid.
*Het * Vliegend * Spaghettimonster * zij * met * ons *
Het zou prachtig zijn als dat uiteindelijk als randschrift wordt toegepast.![]()
Nou okee, dan hebben ze het daar wel. Dat versterkt mijn punt alleen maar. We willen toch niet zo supergelovig als Amerika zijn?!quote:
Ach, het is alleen maar tegen vervalsing, who cares, er wordt niet gezegd welke god tenslotte.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:31 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Nou okee, dan hebben ze het daar wel. Dat versterkt mijn punt alleen maar. We willen toch niet zo supergelovig als Amerika zijn?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |