Bart en Sabine zien er niet echt somber uit moet ik zeggen
Ruud - Sabien en ?
Willem - Sabine &Bart
Maurice - Sab& Volgens mij bart
Bianca - Sab&Bart
Karin - Sab & Bart
Sabien - Maurice& Karin
Mona - ??
Bart - ??
Om Willem eruit te stemmen met zn allen, kijken hoe het dan gaat qua koken. (coken) Ik werd een beetje misselijk toen Sabine met dr limonadeflessen opeens bijna werd gehuldigd qua drukken (drugsen) van de kosten. Sorry dat ik het zeg maar ik mag dat wijf echt niet.
Bianca hoeft er van mij niet zo nodig uit, ik begin dat mens wel te mogen....
Grtz,
MiRR0RMaN.
Ik stel voor dat we die ene kip, die de hele dag zo chagerijnig kijkt en geen eieren meer legt er ook uit stemmen. Mee eens iedereen?
Alleen Mona blijft een vraagteken, en de 2e stem van Ruud
De bewoners krijgen te horen van Big Brother dat twee personen zijn genomineerd. Daarvan zal erdonderdag een het huis moeten verlaten. De eerste die genoemd wordt, is Bart. “Daar sta ik van te kijken”, zegt Ruud. “Ooh, m’n vriendje”, zegt Sabine bedroeft. Maar dan volgt de tweede nominatie: Sabine. “Ooh jeetje, dit is niet normaal”, zegt ze. “Dit is te toevallig. Ik wil nu weten wie op
mij heeft gestemd. Ik vind het een beetje flauw als jullie dat niet willen zeggen.” “Ik denk dat het sowieso moeilijk wordt voor de kijkers dat jullie uit elkaar worden gehaald”, zegt Mona. Mona loopt buiten naar Bart en Sabine toe. “Bianca, Karin en Maurice hebben volgens mij op jullie gestemd”, fluistert ze. “Van Bianca had ik het nooit verwacht. Dat is echt achterbaks”, reageert Sabine furieus. DIE VUILE BITCH HEEFT ZELF TOCH OOK GESTEMT GVD!!
Even later gaan de bewoners weer bij elkaar zitten nu de rest van de bewoners heeft besloten om te zeggen wie op wie gestemd heeft. Ruud: “Je had commentaar op het eten van Willem. Het zijn kleine dingetjes en daar stoor ik mij toch aan. ONS RUUD....
” Willem: “Ik had jou en Bart gekozen, want jullie scheiden je af.” Maurice: “Ik heb op jou gestemd Sabine, omdat je je snel irriteert en daar kan ik niet goed tegen.”
NEE DAAR IRRITEERT MAURIVE ZICH AAN!
Bianca: “Jullie laten te weinig zien van jezelf. En als het over een tijdje moeilijk wordt, dan heb ik toch liever mensen die ik goed ken. DUS BIANCA WIL TOCH VEILIGHEID AFTER ALL??
” Sabine vervolgt: “Ik denk dat er toch wel een aantal mensen zijn die het niet kunnen hebben dat wij met zijn tweeën zoveel met elkaar optrekken.” Zij probeert haarconclusie te trekken. “Kort samengevat hebben wij ons dus te weinig laten zien tegenover jullie.” Dit wordt beaamd door de groep.
IK DENK TROUWENS NIET DAT BART ZAL OPSTAPPEN ALS SABINE PLEITE MOET....
"Wij van de Internet-redactie hebben de hartsvriendin van Sabine en de beste vriend van Bart uitgenodigd. Dus chat mee met deze gasten! Woensdagavond kun je vanaf 20.30 uur terecht in de VIP room met al je vragen over Bart en Sabine.
Overigens kan in de andere chatboxen gewoon over andere onderwerpen door worden gepraat.
Een paar regels: er wordt alleen gepraat over Big Brother en er wordt niet gescholden of grove taal geuit!"
Goed, het enige wat ons dan nog rest te zeggen tegen Sabbie's hartsvriendin is:
"Zo, krijgt Sabine eindelijk d'r verdiende loon." En als je dat dan met z'n allen zegt wordt 't wel duidelijk.
of wie weet, misschien begint die hartsvriendin nu pas de ware aard van Sabine te zien. Dus gaat ze lekker mee zitten zeuren van "tja, al die jaren. Eigenlijk is het maar een raar kind."
hehehe...
Ruud - Sabien en ?
Willem - Sabine & Bart
Maurice - Sab & Bart
Bianca - Sab & Bart
Karin - Sab & Bart
Sabien - Maurice & Karin
Mona - Sabien?
Bart - Mona en Bianca
Als Mona op Sab heeft gestemd dan heeft sab 6 nominaties....
Over het stemmen: wij kunnen toch alleen op de genomineerden stemmen, of niet?
"Wij van de Internet-redactie hebben de hartsvriendin van Sabine en de beste vriend van Bart uitgenodigd. Dus chat mee met deze gasten! Woensdagavond kun je vanaf 20.30 uur terecht in de VIP room met al je vragen over Bart en Sabine.
Overigens kan in de andere chatboxen gewoon over andere onderwerpen door worden gepraat.
Een paar regels: er wordt alleen gepraat over Big Brother en er wordt niet gescholden of grove taal geuit!"
Parena Dank voor deze melding...We zullen hier dankbaar gebruik van maken...
Enne ohja netjes blijven he..Als je het niet ben wordt je dus gewoon gekickt. Ik stel dan ook voor niet netjes te zijn. Ik bedoel dit hele forum is bijna 1000 man/vrouw groot
Als we nou es 1 voor 1 de hele boel naar de klote helpen is het pas echt heel duidelijk hoe we over Sabbeltje denken.
Anyway, 'k denk dat het geen groot succes zal zijn voor BB/VOO, die chatsessie.
quote:
op 10-18-1999 om 03:44 PM schreef lily het volgende:
Sabine zei "dan vertrekken we allebei".
Dat zou toch de ultieme rotstreek zijn:
Bien wordt weggestemd, Bien kijkt Bart smachtend aan, Bart biedt aan in haar plaats te gaan, dat mag niet van BB, Bart vertrekt dan maar sámen met Bien en verliest zo zijn kans op 1/4 miljoen.
Eenmaal buiten: "Bart ik vind je een broekie, en je moet niet denken dat we onze relatie voort kunnen zetten, houdoe!"
Maar ik vraag me af wat LOL betekent (bij de vertaling die gewoon in de dikke van dale staat).
alvast bedankt
quote:
op 10-18-1999 om 05:23 PM schreef wouwie het volgende:
Vergeef me mijn domme opmerking.Maar ik vraag me af wat LOL betekent (bij de vertaling die gewoon in de dikke van dale staat).
alvast bedankt
wouwie
Staat niet in de dikke van Dale..
LOL - Laughing out loud! gewoon errug hard lachen..........
De vorige keer had Willem vier stemmen bij de nominaties, en daarachter kwamen vier mensen met allemaal drie stemmen. Die stonden dus alle vier zogezegd op de 'tweede' plaats. Daarom werden er vijf mensen officieel genomineerd. Bianca had twee stemmen en werd dus niet officieel genomineerd.
quote:
op 10-18-1999 om 05:33 PM schreef Letterman het volgende:
wouwie
Staat niet in de dikke van Dale..
LOL - Laughing out loud! gewoon errug hard lachen..........
Er is een tijdje een groep taalpuristen geweest die voor "Lachend Uit Luid" kozen, maar die werden niet altijd even vriendelijk bejegend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |