abonnement Unibet Coolblue
pi_54439807
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 09:31 schreef Zhenar het volgende:
OMG, de tofheid!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Is er al een topic?
DollHouse: nieuwe serie van O+ Joss Whedon O+ [USA]
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 7 november 2007 @ 21:24:48 #102
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_54440000
quote:
Op woensdag 7 november 2007 21:11 schreef kv26 het volgende:
Heb wel een paar traantjes gelaten in dit seizoen. Bij Cordelia, Fred en Wesley.
Echt he? Fred vond ik zo zielig 'Wesley, why can't I stay'.

En einde van Buffy was gewoon meer afgerond, einde verhaal enzo. Angel was nog volle actie, je wilt zien wat er daarna komt. Bij Buffy was er niet echt een 'na' meer, Sunnydale was pleitos.

Maar dit topic kan best wat leven gebruiken. Meest intense scenes? Ik blijf die scene tussen Buffy en Spike in haar badkamer zo vreselijk erg vinden, dat hij haar aan wil randen.. Haar schreeuw gaat door merg en been. Goed geacteerd zeg, sjesses.

Visuele ondersteuning:



  woensdag 7 november 2007 @ 21:30:44 #103
88233 Steve
Still the best.
pi_54440173
Dat vonden ze volgens mij zelf ook de ergste scene om te spelen. Dit vonden (met name James Marsters, maar ook Gellar) te ver gaan.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_54440302
Ik dacht dat ze het op een dark manier erotisch vonden.
A little bit hateful
  woensdag 7 november 2007 @ 21:40:14 #105
88233 Steve
Still the best.
pi_54440479
Dit heeft James Marsters er ooit over gezegd:
quote:
"Yeaaah, that was the hardest day of my professional life. I went in there, and Steve DeKnight wrote that and he was sitting in a chair at the old village, and I went and I said 'you know, sometimes you guys write that stuff and you don’t know what it costs to film it, you just don’t know.' Unfortunately - and the thing is I can’t watch any of that kind of stuff, if I see it in a movie I’ll walk out, if I hear it’s in a movie I’m not going to watch it, if it’s on television I’ve even, I’ve destroyed my television because of that.

"Yeah, I’ll bet it was [really powerful when coming across to the audience]. I was basic - I was almost suicidal doing that thing, I remember being on my knees and thinking if I drive my head through the floor, I can just fly away. I think that they should have probably talked to me before they had me shoot that. Unfortunately - understandably they were very concerned with how Sarah felt about it. You know. I don’t think either one of us really wanted to film that scene. But in the writers defense, [that] was a very brave scene that was written because in reality it was written by a woman, who once had a lover that she loved and was breaking up with, and [she] felt that if they only made love one more time they really would be back together, and forced herself on him. And so that was really brave to write about and I really respected it, but when you make it a man it’s a whole different thing. And when I had to do - yeah, it was just terrible, it was just horrible."
"Atb is lief, groetjes Peri."
  woensdag 7 november 2007 @ 21:42:01 #106
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_54440542
Maar ondanks alles, wel echt supergoede scene geworden. Je gaat er zo in op.
pi_54523067
Wanneer komt er eigenlijk een angel buffy marathon meet?
Ik wil smash-it ontmoeten
A little bit hateful
  zondag 11 november 2007 @ 13:20:22 #108
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_54524144
quote:
Op zondag 11 november 2007 12:33 schreef Liquidootje het volgende:
Wanneer komt er eigenlijk een angel buffy marathon meet?
Ik wil smash-it ontmoeten
Omdat ik altijd zulke mooie caps heb, he?

Speciaal voor jou. Een van hun weinige, mooie momentjes:

pi_54532999
quote:
Op woensdag 7 november 2007 21:24 schreef Smash-it het volgende:

'Wesley, why can't I stay'.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_54610291
quote:
Casting voor Dragon Ball Z
Geplaatst op 14-11-2007 om 13:07 door FilmTotaal

De eerste casting voor de komende live-action verfilming van Dragon Ball Z bij 20th Century Fox is een feit. Justin Chatwin (The Invisible, War of the Worlds) is aangesteld als Goku en James Marsters (Smallville, Angel, Buffy the Vampire Slayer) voor de rol van Piccolo. Dragon Ball Z is een manga-reeks van Akira Toriyama, die later ook als een zeer populaire anime is verschenen en waarvan talloze games zijn uitgebracht.

Opnames voor de film moeten later deze maand van start gaan onder leiding van regisseur James Wong (Final Destination), die ook verantwoordelijk is voor het script. Dragon Ball wordt geproduceerd door Stephen Chow (Kung Fu Hustle).
Piccolo

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 14 november 2007 @ 20:43:09 #111
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_54610418
Ik las het ook al elders op het Internet
1. Wtf? Een DBZ live-action movie??
2. Wtf? James Marsters als Piccolo??

pi_54610475
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:38 schreef Slayage het volgende:

[..]

Piccolo

[ afbeelding ]
Oeh hoe vet is dat!
Hopelijk gaan ze het niet helemaal verneuken...
A little bit hateful
  woensdag 14 november 2007 @ 20:47:15 #113
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_54610550
Hij's toch helemaal niet groen .
2000 light years from home
pi_54610655
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:44 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Oeh hoe vet is dat!
Hopelijk gaan ze het niet helemaal verneuken...
zit er dik in
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_54610760
Maar goed dat ik redelijk makkelijk te pleasen ben

Verfilming kwaliteit als in X-men of Resident Evil, dan vind ik het prima

Als het zoiets wordt als Alone in the Dark of Doom...
A little bit hateful
  woensdag 14 november 2007 @ 20:54:11 #116
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_54610778
Ik wou dat ik kon photoshoppen, dan had ik hem groen gemaakt, tulband op, kijken hoe hij eruit zou zijn.



Wel tof nieuws verder, Dragonball Z

[ Bericht 6% gewijzigd door Smash-it op 16-11-2007 19:48:05 ]
pi_54611147
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_54611478
Hehe na het bekijken van dat filmpje.
Zodra piccolo zijn tulband af doet... Deze gozer is de perfecte piccolo

A little bit hateful
pi_54611789
quote:
Op woensdag 14 november 2007 21:20 schreef Liquidootje het volgende:
Hehe na het bekijken van dat filmpje.
Zodra piccolo zijn tulband af doet... Deze gozer is de perfecte piccolo
die gast moet eerst leren acteren
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_54611915
Piccolo schreeuwt, gromt en zegt dingen in een hese stem. Die rol is voor hem geschreven!

Naja niet om William the Bloody werkloos te maken hoor
A little bit hateful
pi_54613036
Dragon Ball Z

Anime

Joss Whedon

DollHouse: nieuwe serie van O+ Joss Whedon O+ [USA]
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_54658111
misschien een beetje off-topic maar hey!!!



Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 16 november 2007 @ 20:10:42 #123
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_54658659
Haha, ik dacht: waarom post je die chick van The 4400 hier? Maar ze zat inderdaad in één aflevering van Angel, die waar Gunn en Wesley streden om Fred bij zo'n ballet [en Angel + Cordy heftig gingen vrijen] en Gunn won

Maar als zij die serie doet, kan ze in The 4400 [als er een vijfde seizoen komt] niet echt meer vaak zitten, dat is wel jammer
pi_54659184
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 20:10 schreef Xurk het volgende:
Haha, ik dacht: waarom post je die chick van The 4400 hier? Maar ze zat inderdaad in één aflevering van Angel, die waar Gunn en Wesley streden om Fred bij zo'n ballet [en Angel + Cordy heftig gingen vrijen] en Gunn won

Maar als zij die serie doet, kan ze in The 4400 [als er een vijfde seizoen komt] niet echt meer vaak zitten, dat is wel jammer
oh ja idd, daar speelt ze ook in

iets met aliens is dat toch, nooit gekeken

nee postte em eigenlijk omdat ze in firefly serenity speelt river
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_54659406


Ik moet nog even een 1080p still hiervan maken
A little bit hateful
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')