quote:
Op zaterdag 1 september 2007 19:44 schreef BadDay het volgende:[..]
Wijze woorden jongen, uit de praktijk? Het gaat mij om het feit dat ze je veilig van A naar B brengen, de bagage op tijd is en je nog iets van service aan boord krijgt. Mijn vader, ik, mijn zusje en mijn moeder vliegen samen tientalle keren per jaar met KLM over de hele wereld. Die keren dat ik met andere heb gevlogen, ik noem: Quantas, British Airways, United Airlines, British Midland leverde vaker problemen op.
60% overbooked? Ik heb er nooit last van gehad en mijn vader ook nooit over gehoord. Kwestie van online in-checken, kan je zo doorlopen als je alleen hand bagage hebt.
![]()
Tegenwoordig check ik ook online in, naast dat dit makkelijk is omdat je zo een goede plek kan uitkiezen voorkomt dat ook dat je bij het inchecken geen plaats krijgt maar dat dit pas bij de gate gebeurd. En dit gebeurd HEELVEEL bij mensen die met KLM vliegen, je kan wel je kop in het zand steken, maar dit is echt een bekend probleem.
Degene die hier het slachtoffer van zijn, zijn inderdaad niet de mensen die online inchecken, maar een ticket bij hun reisburo kopen en niet zo vaak vliegen, deze krijgen dan een negatief beeld. (Er is niets meer stressvol dan niet zeker te weten of je mee kunt vliegen, of uiteindelijk verspreid over het vliegtuig verplaatst te worden).
Dat de bagage optijd is is inderdaad belangrijk. Maar dat is nou net niet de sterkste kant van KLM....
![]()
(Het is heel leuk die emergency kits, maar in 2 jaar tijd 4 stuks is gewoon teveel van het goede).
Persoonlijk heb ik niks tegen op KLM, en de vliegtijden zijn voor mij wel vaak ideaal, en hoewel op de routes die ik vlieg de inflight entertainment bedroevend is, (747-combi) ben ik wel te spreken over de minimale vertragingen.
(En de procedure van niet aangekomen bagage gaat vrij eenvoudig zonder veel moeite bij aankomst, ze hebben dan ook veel ervaring
En iik weet ook wel dat de bagage niet sneller gaat komen als ik op mijn kop ga staan)Ik ben juist KLM weer gaan vliegen omdat de ticketprijzen weer op het nivo van de concurrentie kwam, als ze zich uit de markt prijzen ben ik zo weer weg, want het is zeker geen superieur product wat wordt aangeboden, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Singapore Airlines, Malaysia Airways of Cathay Pacific.