dan ben je toch een eikel..quote:Op zondag 9 september 2007 17:27 schreef swollywood het volgende:
Op GoT:
[..]
Neem aan dat dat dezelfde vosss is
Betrapt.quote:Op zondag 9 september 2007 17:27 schreef swollywood het volgende:
Op GoT:
[..]
Neem aan dat dat dezelfde vosss is
Bummer.quote:
heey hoeveel mensen heten vos met 3 sss'enquote:Op zondag 9 september 2007 17:36 schreef wonderer het volgende:
Is het wel dezelfde dan?
quote:Op zondag 9 september 2007 17:36 schreef wonderer het volgende:
Is het wel dezelfde dan?
Dat klinkt inderdaad wel logisch.quote:Op zondag 9 september 2007 17:46 schreef swollywood het volgende:
[..]
4 juli 2001 geregistreerd op Gathering of Tweakers.
17 juli 2001 geregistreerd op Fok!
Lijkt mij dat het dan één en dezelfde vosss is.
quote:Op zondag 9 september 2007 17:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad wel logisch.
Niemand op GoT die hem daar een berichtje kan sturen?
quote:Deze gebruiker wil of kan geen Direct Messages ontvangen: 'vosss'
Als ik elke post hier ten harte zou nemen, dan was ik degene die rijp was voor een ECG.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hang niet zo opzichtig de coole bitch uit.
Als iemand een topic post over hartproblemen en een ECG, en hij laat daarna niks meer van zich horen, is het niet raar dat mensen nieuwsgierig en ongeduldig worden. Heeft niks te maken met "elke user in zicht monitoren". Over hysterie gesproken.
Ik vermoed omdat jij evenzo simpel bent.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Waarom vind ik altijd dat jij gelijk hebt..![]()
Wat geeft jou het recht nu, om te oordelen over een ander?quote:Op zondag 9 september 2007 18:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat jij evenzo simpel bent.
ja dat klopt, ik ben zo gek, dat wil jij niet weten, pas maar op!quote:Op zondag 9 september 2007 17:46 schreef George_Costanza het volgende:
[..]
Vosss is het niet schuld dat jij niet helemaal 100% bent.
dat wij simpel zijn volgens she?quote:Op zondag 9 september 2007 18:31 schreef Ringo het volgende:
Je trekt het je nogal aan, hè?
Je bent zelf net zo schuldigquote:Op zondag 9 september 2007 18:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Mensen die jij persoonlijk niet eens kent, veroordeel jij?!
Sommige mensen lijken maar wat graag te willen vergeten dat die bits en bytes niet zonder menselijke tussenkomst op het scherm komen.quote:Op zondag 9 september 2007 18:26 schreef SHE het volgende:
[..]
verbondenheid ok; maar hysterisch worden om een paar bits en bytes is wat mij betreft een brug te ver.
dan maar een bitch; ondermaatse drummer.![]()
Waar dan?quote:Op zondag 9 september 2007 18:34 schreef George_Costanza het volgende:
[..]
Je bent zelf net zo schuldig.
Nee ik had het tegen iemand anders.quote:Op zondag 9 september 2007 18:33 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
dat wij simpel zijn volgens she?
Neuh vind het wel vermakelijk zelfs
Agree; maar menselijkheid is niet per definitie een positief fenomeen...quote:Op zondag 9 september 2007 18:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sommige mensen lijken maar wat graag te willen vergeten dat die bits en bytes niet zonder menselijke tussenkomst op het scherm komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |