Huismerk pindakaas of Calvé?quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:44 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij zag ik Vosss net bij de Albert Heijn!!
Hij kocht een pot pindakaas en een tros bananen.
Hang niet zo opzichtig de coole bitch uit.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:43 schreef SHE het volgende:
Ik krijg bijna een attack van die collectieve hysterie en stupiditeit. Zijn er dan echt mensen die zich zo verbonden voelen dat ze elke user in zicht monitoren?
Buy some life![]()
Wat ben je toch een grappig ventjequote:Op vrijdag 7 september 2007 19:44 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij zag ik Vosss net bij de Albert Heijn!!
Hij kocht een pot pindakaas en een tros bananen.
Voor iemand die zo opzichtig op macht en invloed kickt zou ik wat minder hoog van de toren blazen meisje.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik krijg bijna een attack van die collectieve hysterie en stupiditeit. Zijn er dan echt mensen die zich zo verbonden voelen dat ze elke user in zicht monitoren?
Buy some life![]()
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hang niet zo opzichtig de coole bitch uit.
Als iemand een topic post over hartproblemen en een ECG, en hij laat daarna niks meer van zich horen, is het niet raar dat mensen nieuwsgierig en ongeduldig worden. Heeft niks te maken met "elke user in zicht monitoren". Over hysterie gesproken.
Zo is dat. Aanpakken dat tuig.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
Als iemand een topic post over hartproblemen en een ECG, en hij laat daarna niks meer van zich horen, is het niet raar dat mensen nieuwsgierig en ongeduldig worden. Heeft niks te maken met "elke user in zicht monitoren". Over hysterie gesproken.
und toot in das duetschhhhhgggquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:52 schreef hamkaastosti het volgende:
vosss is dood.
That's dead in english
Waarom vind ik altijd dat jij gelijk hebt..quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
Van de virtuele aardbodem verdwenen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:39 schreef zoalshetis het volgende:
is vosss al uit zijn hol gekropen inmiddels?
No shit, Sherlock.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:53 schreef voskat het volgende:
Wat in de OP staat klinkt als hartklachten/ symptomen van aankomende hartaanval...
Neem aan dat dat dezelfde vosss isquote:vosss schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 00:58:
Ik zit een beetje met een dubbel gevoel over het spel.
tot dusver mijn plussen en minnen:
Plussen:
- Duitsers neerschieten
- Het rennen vind ik gaaf gedaan
- Het uit het vliegtuig springen vind ik wel tof. Ook dat je zelf kan sturen waar je ergens land. Als dat ver naast een groene rookpluim is breekt echt de hel los. Zo kan je in principe elk level opnieuw spelen en gewoon ergens anders beginnen.
- De upgrades van je wapens zijn wel aardig.
Minnen:
- Behoorlijk kort, en dat is een understatement.
- Geen AA, wat is dat toch met die o zo geweldige Unreal Engine? Mijn pc zou het makkelijk trekken en het zou er daardoor een stuk beter uitzien
- De AI is ronduit slecht.
- De bewegingen van de AI zijn ook slecht. Als je vanachter aankomt en ze staan met de rug naar je toe staan ze ineens recht naar je toe, soms draaien ze nog een keer een kwartslag plotseling om weer in 1 frame terug te draaien naar jou.
- De granaten....... komop zeg, dat ziet kan anno 2007 echt niet meer. Dat is wel zooo lelijk en slecht gemaakt. Die in COD2 waren vele malen mooier gemaakt, vooral ook de rook was daar veel toffer.
- Hetzelfde geld eik ook voor de ontploffingen.
Al met al een hoop minpunten en niet zo heel erg veel pluspunten.
Ik weet nog niet wat ik ervan moet denken, behalve dat (ondanks ik al in het laatste level zit) ht me toch heeft weten te boeien
Nouja, leuk spelletje, graphics op sommige punten gewoon ronduit slecht (en dan durfde mensen te zeggen dat S.T.A.L.K.E.R. er outdated uitzag!!).
Ik zou hem niet nog een keer kopen iig.
Nu wachten we gewoon weer op de nieuwe COD en op Crysis
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEquote:Op zondag 9 september 2007 17:27 schreef swollywood het volgende:
Op GoT:
[..]
Neem aan dat dat dezelfde vosss is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |