quote:Internetfreak zit dagen dood op stoel
Van onze verslaggever - Tijdens
een vossenjacht van de Limburgse
padvinderij hebben welpjes donderdag-
avond per ongeluk het lichaam gevon-
den van een internetfreak.
De kwajongens belden aan bij een huis
in de buitenwijken van Venlo. Toen er
zelfs na twee minuten nog niet werd
opengedaan, forceerden de jonge hel-
den het slot en liepen de woning in, op
zoek naar snoep, geld en sieraden. In
de zwaar verwaarloosde huiskamer
troffen zij het lichaam aan van een man
met de broek op de knieën. Hij zat ach-
ter de computer met zijn handen nog op
het toetsenbord.
Onderzoek heeft uitgewezen dat hij ge-
storven is aan een acute levercirrose.
Zijn laatste woorden waren:
"Haha. Ik naai julie allemaal. Het is
mijn hart niet. Zeg tegen Danny dat
hij de godverdomse..."
quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:10 schreef SHE het volgende:
tering wat een sneuo' s hier zeg.
' Eisen dat je je regelmatig meldt, zodat de fokkers weten dat je nog leeft'waaat een imbecielen zeg
![]()
Nee, hoor dit betreft geen normaal geval. Vosss had hartklachten en is naar het ziekenhuis gegaan, dat is toch wel een belangrijke nuance.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:10 schreef SHE het volgende:
' Eisen dat je je regelmatig meldt, zodat de fokkers weten dat je nog leeft'waaat een imbecielen zeg
![]()
Hij had wel altijd hart voor het forum!quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:14 schreef StonedKinG het volgende:
Vosss heeft het hart niet om zo'n foute grap uit te halen...
Dat is nog niet alles, ze zoeken zelfs zijn adresgegevens erbij en gaan bijna bij hem aanbellen om te kijken of hij thuis is.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:10 schreef SHE het volgende:
![]()
Ga dan weg, we zullen je niet missen hoor.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:20 schreef George_Costanza het volgende:
[..]
Dat is nog niet alles, ze zoeken zelfs zijn adresgegevens erbij en gaan bijna bij hem aanbellen om te kijken of hij thuis is.
Er is zelfs een trut die zegt dat ze een diepgaande relatie met Voss heeft, maar ze kent hem alleen maar van het forum.
Zo. Mijn frustraties moesten er ook even uit. Wat kan ik me druk maken om zo'n forum zeg!
quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:52 schreef hamkaastosti het volgende:
vosss is dood.
That's dead in english
Ik krijg bijna een attack van die collectieve hysterie en stupiditeit. Zijn er dan echt mensen die zich zo verbonden voelen dat ze elke user in zicht monitoren?quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:20 schreef George_Costanza het volgende:
[..]
Dat is nog niet alles, ze zoeken zelfs zijn adresgegevens erbij en gaan bijna bij hem aanbellen om te kijken of hij thuis is.
Er is zelfs een trut die zegt dat ze een diepgaande relatie met Voss heeft, maar ze kent hem alleen maar van het forum.
Zo. Mijn frustraties moesten er ook even uit. Wat kan ik me druk maken om zo'n forum zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |