Tsk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:45 schreef justmattie het volgende:
hij is vanavond al op IRC geweest, en zn internet verbinding was gaar ofzo... happy ?
tsssssquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:45 schreef justmattie het volgende:
hij is vanavond al op IRC geweest, en zn internet verbinding was gaar ofzo... happy ?
Met whois kom je best ver als een admin mee wil werken?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
tsssss
wel een goeie smoes..
![]()
![]()
Hoe weet je dat hij dat was dan? Wie zegt dat ik niet net deed of ik hem was dan?
Nou?
tsja, weet jij wie wie is op het netquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
tsssss
wel een goeie smoes..
![]()
![]()
Hoe weet je dat hij dat was dan? Wie zegt dat ik niet net deed of ik hem was dan?
Nou?
anders lees je even waardoor hij offline is?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:05 schreef static het volgende:
Christ zeg, zoek even de baarmoeder op van degene wie je ter plaatse heeft geplet.
Afwezig zijn op een forum is:(!)2
Anti-climax.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:45 schreef justmattie het volgende:
Ja!, op de vossssbeltquote:
Kan ook met zijn account zijn natuurlijk, weet het verder ook niet, hopelijk is het geen 'grap'.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:26 schreef it_was_me het volgende:
[..]
[..]
Dit is de reactie van Vosss zelf! Verder weet ik het niet.
Iemand?
Jij hebt liever dat ie met hartklachten in het ziekenhuis ligt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kan ook met zijn account zijn natuurlijk, weet het verder ook niet, hopelijk is het geen 'grap'.
Nee, niet direct, dat zijn PC idd stuk is of zoiets.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:10 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat ie met hartklachten in het ziekenhuis ligt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |