wtf?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:57 schreef George_Costanza het volgende:
Ach zitten hier nu al die achterlijken die een binding menen te hebben met een username op internet...
Zich druk maken om iemand die ze alleen maar op internet zien schrijven... Het is typisch iets voor fok...
Jij bent echt gestoord.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:57 schreef George_Costanza het volgende:
Ach zitten hier nu al die achterlijken die een binding menen te hebben met een username op internet...
Zich druk maken om iemand die ze alleen maar op internet zien schrijven... Het is typisch iets voor fok...
omgquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij bent echt gestoord.
Groetjes,
Nelson Mandela.
Tsk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:45 schreef justmattie het volgende:
hij is vanavond al op IRC geweest, en zn internet verbinding was gaar ofzo... happy ?
tsssssquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:45 schreef justmattie het volgende:
hij is vanavond al op IRC geweest, en zn internet verbinding was gaar ofzo... happy ?
Met whois kom je best ver als een admin mee wil werken?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
tsssss
wel een goeie smoes..
![]()
![]()
Hoe weet je dat hij dat was dan? Wie zegt dat ik niet net deed of ik hem was dan?
Nou?
tsja, weet jij wie wie is op het netquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
tsssss
wel een goeie smoes..
![]()
![]()
Hoe weet je dat hij dat was dan? Wie zegt dat ik niet net deed of ik hem was dan?
Nou?
anders lees je even waardoor hij offline is?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:05 schreef static het volgende:
Christ zeg, zoek even de baarmoeder op van degene wie je ter plaatse heeft geplet.
Afwezig zijn op een forum is:(!)2
Anti-climax.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:45 schreef justmattie het volgende:
Ja!, op de vossssbeltquote:
Kan ook met zijn account zijn natuurlijk, weet het verder ook niet, hopelijk is het geen 'grap'.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:26 schreef it_was_me het volgende:
[..]
[..]
Dit is de reactie van Vosss zelf! Verder weet ik het niet.
Iemand?
Jij hebt liever dat ie met hartklachten in het ziekenhuis ligt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kan ook met zijn account zijn natuurlijk, weet het verder ook niet, hopelijk is het geen 'grap'.
Nee, niet direct, dat zijn PC idd stuk is of zoiets.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:10 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat ie met hartklachten in het ziekenhuis ligt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |