Zou bij Vossss wel kunnen iddquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
hij heeft toch meerdere accounts?
gezien het ronde postaantal zou het best kunnen dat deze weer even in de kast is gestopt
Scherpe analyse, Miss Marple.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
hij heeft toch meerdere accounts?
gezien het ronde postaantal zou het best kunnen dat deze weer even in de kast is gestopt
Ik hoop dat dat het geval is.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:56 schreef Niek. het volgende:
Of hij leest mee en licht dubbel van het lachen.
Ben ik de enige die dergelijke klachten niet levensbedreigend vind klinken?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:10 schreef schvvmert het volgende:
Topic staat ook hier: http://www.datkloptvoorjehart.nl/forum2/threadlist.asp?msgID=416&frmID=2![]()
jij leest topics wel voordat je reageert, of dat niet?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:12 schreef Hathor het volgende:
Sterkte met die ECG Zhe Devilll, ik hoop voor je dat het allemaal loos alarm is.![]()
Jij hebt wel eens van cynisme gehoord?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jij leest topics wel voordat je reageert, of dat niet?
Weet je dan niet waar hij is doordat je hem persoonlijk kent?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:16 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ken 'm persoonlijk en verzeker je dat dit geen Vosss grap is.
Woon niet bij 'm in de buurt en zie 'm 1x per jaar ofzo. We hebben dan LAN party.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:17 schreef Niek. het volgende:
[..]
Weet je dan niet waar hij is doordat je hem persoonlijk kent?
In het ziekenhuis denk ik na die klachten, bij Vosss komt er daar ook nog afkicken van nicotine en alcohol bij.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:21 schreef paultjuhhh het volgende:
idd schvvmert waarisie nou dan enzo
Hij leeft dus gewoon nogquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:24 schreef schvvmert het volgende:
[..]
In het ziekenhuis denk ik na die klachten, bij Vosss komt er daar ook nog afkicken van nicotine en alcohol bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |