Wij zijn allen zeer droevig nav een topic van vosss..
Niemand weet waar hij nu is.
En we maken ons dus zorgen.
Dat mag nml je zorgen maken om een user.
Is er iemand die meer informatie heeft over deze fok user?
zie topic
Morgen ECG laten makenWe want Vosss back!

Het verhaal dat Vosss nog poste voor hij spoorloos verdween van fok
Heeft iemand wel eens een ECG laten maken?
Ik moet morgenvroeg naar het ziekenhuis voor een ECG en een bloedtest omdat ik nogal wat klachten heb.
Afgelopen zaterdag heb ik pijn op de borst gekregen en 's avonds kwam daar een "lamme arm" bij.
's Nachts in bed heb ik van de ellende wakker gelegen tot een uur of 5 ofzo en ergens along the way kwam er ineens een olifant op mn zitten en kreeg ik compleet geen lucht meer en kon me niet meer bewegen. Tevens bekroop me een unheimlich gefuhl (of hoe zeggen die duitsers dat ook alweer?) over heel mn lichaam.
Hoelang dat klotebeest bleef zitten weet ik niet... 1 seconde, 5, misschien 10 of 20? Wellicht een minuut? Ik heb werkelijk geen idee, maar voor mn gevoel duurde het iig best lang.
Nouja, daarna uiteindelijk toch in slaap gevallen, met nog steeds het zweet overal staan, kramp in mn kaken en een lamme linkerarm. Gelukkig werd ik 's ochtends nog wakker
Na het weekend heb ik elke dag last ervan gehad, maar die olifant is niet meer geweest.
Gisteravond tijdens het wekelijkse kaartavondje met de mannen hebben die mij toch maar over gehaald om als de sodemieter naar de huisarts te gaan.
Nouja, dat gedaan vanavond om 6 uur en die keek nogal bedenkelijk bij mijn verhaal en ik moest meteen morgenvroeg een ECG laten maken en bloed prikken. Met de uitslag van die ECG moet ik morgenvroeg meteen weer naar hem toe en volgende week wil hij me sowieso op spreekuur zien met de bloeduitslag erbij.
Ik ben niet zo vlug nerveus ofzo, maar op dit moment begin ik hem toch een beetje te knijpen.
Is in te schatten hoe erg zoiets is aan de hand van mijn verhaal? Heeft iemand ooit iets soortgelijks meegemaakt?
Ik denk dat ik alleen maar af kan wachten en dan vanuit morgen verder kijken hoe of wat of niet?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!