]quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:21 schreef --- het volgende:
uhm gewoon een kaartje kopen geen optie?
moet ik dan de IB bellen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:23 schreef 8D het volgende:
je kan als het goed is je reiskosten weer decladeren als je je ov als vermist opgeeft enzo. tot zoveel dagen ofzo
nee alleen kankerkaartjesquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:21 schreef --- het volgende:
uhm gewoon een kaartje kopen geen optie?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:22 schreef Dibble het volgende:
beter
Wat klopt hier niet?quote:pakje sigaretten
Sinds de trein langs Eindhoven Beukenlaan komt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:24 schreef LegerNeger het volgende:
Sinds wanneer bestaat er OV dat langs kutjes gaat?
Door Arno Kolenbrander, hard en anaal!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:31 schreef L-IS het volgende:
ik hoop echt zo hard dat je genaaid wordt he
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:19 schreef Dibble het volgende:
Hoeveel kost der nuewe kankerkaart btw?![]()
En ja dit weet ik uit ervaringquote:OV-studentenkaart kwijt of gestolen?
Als je OV-kaart is gestolen of als je ´m kwijt bent, ga je naar een postkantoor herkenbaar aan het OV-studentenkaartteken. Houd je correspondentienummer bij de hand, want dat heb je nodig! Vul daar het formulier Wijzigingen OV-studentenkaart in. Vervolgens moet je met het formulier naar het politiebureau om er een stempel op te laten zetten. In geval van diefstal kun je ook een kopie van het proces-verbaal waarin de OV-studentenkaart wordt genoemd bij het formulier voegen. Je hoeft dan geen stempel meer te halen. Lever het formulier in op het postkantoor. Je betaalt ¤ 31,76 en binnen 10 werkdagen ligt de wisselkaart klaar op het postkantoor.
pleur op met je electronische systemen manquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:19 schreef Dibble het volgende:
Jahoor, heel de vakantie ligt ie op m'n bureau weg te rotten en nu eindelijk school morgen en kan ik hem niet vinden.Wat is dat nou voor vertiefde zooi, overkomst alleen mij![]()
Kanker kut kaarte, kunnen ze geen electronisch check systeem maken ofsow ipv dat roze gay kaartje heel de tijd mee te moeten nemen, paupers![]()
Wordt morgen dus keihard zwartrijden voor mij en als conduct komt moet k maar weer s mijn zielige blik tevoorschijn halen![]()
Hoeveel kost der nuewe kankerkaart btw?![]()
Met vriendelijke groet
Dibble, le bacoboy zonder OV![]()
Kies maar, een pakje kankerstaven kopen en met de kankerfiets naar die kankerschool, of toch maar zo'n kankerkaartje kopen. Had je je kanker-OV maar niet moeten verliezen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:22 schreef Dibble het volgende:
k ben toch student! 4 euro man helemaal naar school, kan ik beter besteden, pakje sigaretten bijv![]()
Wat een kankertopic trouwens..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kies maar, een pakje kankerstaven kopen en met de kankerfiets naar die kankerschool, of toch maar zo'n kankerkaartje kopen. Had je je kanker-OV maar niet moeten verliezen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:22 schreef Dibble het volgende:
[..]
]
waarom? k ben toch student! 4 euro man helemaal naar school, kan ik beter besteden, pakje sigaretten bijv![]()
Dat had ik een keer met m'n voordeelurenkaartquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:46 schreef koffiegast het volgende:
kwas al zo gewend aan het feit dat ik hem altijd bij me heb enzo dat ik pas in hartje Amsterdam realiseerde dat ik hem niet bij me had
Inderdaad zeg, ga fietsen. Dat jouw school in een andere stad gelocaliseerd is en dat jij daardoor lang zou fietsen, is geen geldige reden om gebruik te maken van OV.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:38 schreef Elixabete het volgende:
OV kaart
Student
Man ga fietsen ofzo luie flikker.
ga jij dan maar elke dag 40 km fietsen nicht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, ga fietsen. Dat jouw school in een andere stad gelocaliseerd is en dat jij daardoor lang zou fietsen, is geen geldige reden om gebruik te maken van OV.
Iedereen zou moeten fietsen, want de OV is voor luie flikkers.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:29 schreef Dibble het volgende:
[..]
ga jijdenk ik dan maar elke dag 40 km fietsen nichtomdat er niks anders opzit.
als jij de jouwe aan mij geeft dan splitsen we winst 6 jij 6 ikquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:15 schreef Ici-Paris het volgende:
k hoop dat ik je OV kaart vind, krijg ik 12 euro vinersloon![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:18 schreef Dibble het volgende:
[..]
als jij de jouwe aan mij geeft dan splitsen we winst 6 jij 6 ik![]()
Je bent niet zo slim geweest om je OV als vermist op te geven? Da's inderdaad droevig.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:46 schreef Subterranean het volgende:
Ik heb hem vandaag ingeleverdHet was een droevig moment.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |