Als je dan even 2 minuten wacht ( dat heet nou reclame ) dan komt er weer een nieuwe seriequote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:37 schreef Treveo het volgende:
Kleredomme zeg!
Heb ik het nou altijd dat ik net de televisie aanzet en een documentatie op Discovery Channel na 1 minuut al afelopen is. Zap ik dan maar naar Animal Planet, same story. Weer 1 minuut bezig en dan is ie alweer afgelopen. Zappen naar NGC, weer same story.
![]()
Heb ik niet aan gedachtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:38 schreef vanBnaarC het volgende:
Zet je tv op Marktplaats dan krijg je nog waar voor je geld![]()
Er komt dan altijd niks leuks meerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je dan even 2 minuten wacht ( dat heet nou reclame ) dan komt er weer een nieuwe serieJa echt!
Dan moet je even in de gids kijken voor je tv gaat kijken misschien?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:42 schreef Treveo het volgende:
[..]
Er komt dan altijd niks leuks meer![]()
Kost wel wat meer geld... ik heb ook geen zin in om het te regelenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:41 schreef nsfw het volgende:
Dat zijn de 3 beste zenders op TV! Daar spot je niet mee! (en beter heb je ook gewoon de drie extra Discovery kanalen!)
Daar ben ik gewoon te lui voorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan moet je even in de gids kijken voor je tv gaat kijken misschien?![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:48 schreef Cypress_Hill het volgende:
Of je zorgt ervoor dat je de tv niet aanzet als het 5 min voor het heel is. (bijv 13.55 of 16.55 even voor de josti's onder ons)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |