quote:
Op zondag 2 september 2007 15:46 schreef Mr-Coffee het volgende:[..]
Ik kan met m,n abbo van vlaardingen naar rotterdam centrum, maakt niet uit welke route of traject ik pak.
Ik voorzie wel dat in October een hele hoop mensen gestrand zullen raken met dit klote systeem, en hoop dat ze de hele boel terug draaien als ze beseffen hoe kut ,t wel niet is.
Maakt al mee dat er iemand (en dan ist geen bejaarde) gewoon dat poortje vroegtijdig voor z,n muil kreeg op Rotterdam CS bij de metro, en die RET homo,s staken geen poot uit en vonden het nog lollig ook.
Zoiezo vind ik dat de RET een apart gevoel voor humor hebben, express mensen voorbij rijden bij een halte terwijl ze die allang gezien hebben, en als je met de bus bent en je geeft aan dat je uit wil stappen komt het regelmatig voor dat de Alain Prost wannabee achter het stuur gewoon je halte voorbij scheurt en dan nog es gaat lopen vloeken en tieren als je hem erop aanspreekt dat je er uit wil.
RET
![]()
Terugdraaien kun je vergeten, aangezien het systeem over een paar jaar landelijk zal zijn. Dat mensen stranden in het systeem is niet altijd aan het systeem te wijten, als mensen als blinde debielen door die poortjes heen knallen zonder op te letten, dan kun je dat niet aan het systeem wijten lijkt mij.