Dan doe ik altijd net of de muur het papier is.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:49 schreef Rosbief het volgende:
Of op een openbaar toilet na het schijten merken dat het pleepapier op is.
En dat je dan met opgehesen broek en zompige billetjes naar een ander toilet moet zoeken.![]()
Meestal heb ik het vertrek dan zo ondergespetterd dat er geen zuiver tegeltje meer over is.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dan doe ik altijd net of de muur het papier is.
Ja, je hebt mensen die altijd diarree hebben hè.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:53 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Meestal heb ik het vertrek dan zo ondergespetterd dat er geen zuiver tegeltje meer over is.![]()
Moet je er ook maar ff de tijd voor nemen. Al moet ik zeggen dat ik wel eens het gevoel heb dat ik dan nog een keer moet, zit je er, moet je eigenlijk nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:17 schreef Demius het volgende:
Ok je moet ff heerlijk schijten, het is een beetje nat maar maakt niet uit. Je veegt dus heel erg nauwkeurig en schoon je anusje af wat nu natuurlijk wat langer duurt dan normaal, maar ok, kan gebeuren.
Moet je gvd 1 minuut later weer!
Tis wat he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |