En als die persoon zijn of haar moeder dood is, ergo pas overleden. Hoe denk je dat die "grap" aankomt?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:24 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
dat zei je moeder vannacht ook
Er is nergens iets geschreven over "op tieten zuigen"quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:58 schreef Lollifant het volgende:
Ik zou het niet echt kunnen waarderen als een klant een opmerking zou maken over aan mijn tieten zuigen, maar gelukkig is humor persoonlijk he.![]()
De rest van die grappen en grollen hier, vreselijk, zó standaard. Vooral als mensen het met zo'n 'kijk mij eens grappig en origineel zijn'hoofd zeggen. "Gemeentepils!!!!"![]()
hahahahahahahahaa snap je hum??????
![]()
![]()
![]()
Dat zeg ik dan ook alleen maar bij vrienden van me... die er overigens zelf mee begonnenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:06 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En als die persoon zijn of haar moeder dood is, ergo pas overleden. Hoe denk je dat die "grap" aankomt?
Nee, dan is het over een glaasje "moedermelk" veel minder cru.
Nou, er vanuit gaande dat ze overleden is aan borstkanker vind ik 'm nog een stuk erger !quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:06 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En als die persoon zijn of haar moeder dood is, ergo pas overleden. Hoe denk je dat die "grap" aankomt?
meisje toch! volgens mij snap jij het topic niet helemaal. jouw post was uiterst briljant in dit topic, maar je verdedigd je zoveel. is hier niet nodig. dat doen we wel weer in nws en pol.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:06 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
okee, was even vergeten dat dit een janktopic is,quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
meisje toch! volgens mij snap jij het topic niet helemaal. jouw post was uiterst briljant in dit topic, maar je verdedigd je zoveel. is hier niet nodig. dat doen we wel weer in nws en pol.
Dat was dan weer zo'n complexe samenpakking van humor dat ik meende dat de mensen het hier niet gingen snappen...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:20 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Of.... "Dat zei je moeder vannacht ook"
Nee, je man is gewoon een klapmongool.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:17 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
okee, was even vergeten dat dit een janktopic is,
Ik vond die merci-grap wel grappig. Moeten we dan allemaal maar dezelfde humor hebben als dat jij die hebt?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het vreselijk irritant als mensen proberen grappig te zijn met van die hele suffe dingen:
- Iemand zit op een terras en zegt lachend tegen de ober "En ik wil graag een bitter limoentje" (i.p.v. een bitter lemon dus). Dat is toch niet grappig.![]()
- Of iemand die lachend zegt "Doe mij maar een gemeentepils."![]()
- Of iemand die een Merci-chocolaatje krijgt en lachend zegt "Merci."
- Of iemand die een appel krijgt en lachend zegt "Oh, da's goed voor de dagelijkse pitamientjes."
Dat mensne dat soort dingen zeggen vind ik op zichzelf nog niet zo erg, maar als ze dan zo kijken van 'Kijk mij eens grappig uit de hoek komen' dan denk ik 'Man, sterf.'![]()
Samenvatting klacht: mensen die een zielig gevoel voor humor hebben.![]()
Die jouw tieten niet meer leuk vindt, en je dat op een subtiele doch directe manier duidelijk wilt maken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:25 schreef BossFight het volgende:
[..]
Nee, je man is gewoon een klapmongool.![]()
oh ja diequote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik: Ben je de leukste thuis?
Zij/hij: Nee, dat is de deurknop die geeft iedereen een handje...![]()
![]()
Ik:![]()
Leraar: Zo, wat heb ik jou al lang niet meer gezien.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:44 schreef Lyzio het volgende:
Als je lang niet meer op school bent geweest, en je komt een leraar tegen:
Leraar: Zo, wat heb ik jou allang niet meer gezien.
Jij zo van: Ik u ook niet!
ROFLEINZ !1
Nee, dat is de theepot: die piest uit zijn neus!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik: Ben je de leukste thuis?
Zij/hij: Nee, dat is de deurknop die geeft iedereen een handje...![]()
![]()
Ik:![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:07 schreef Poekel het volgende:
Wat ook echt een kánkergrap is, dat doet een vriend van mij al meer dan 2 jaar.
Dan zeg je iets... dan vraagt hij "Wat zei je?" en dan herhaal je het. Als je dat gedaan hebt zegt ie: "2 keer, haha!"
Godverdomme zeg.
"Poekel hoe laat is het?"
-"Kwart over 10"
"Kwart voor wat?"
-"Kwart over 10!"
"2 keer, haha!"
Grmbl...![]()
Wat is daar grappig aan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:07 schreef Poekel het volgende:
Wat ook echt een kánkergrap is, dat doet een vriend van mij al meer dan 2 jaar.
Dan zeg je iets... dan vraagt hij "Wat zei je?" en dan herhaal je het. Als je dat gedaan hebt zegt ie: "2 keer, haha!"
Godverdomme zeg.
"Poekel hoe laat is het?"
-"Kwart over 10"
"Kwart voor wat?"
-"Kwart over 10!"
"2 keer, haha!"
Grmbl...![]()
nee want ik heb geen trein thuisquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:06 schreef zoalshetis het volgende:
in de trein:
"hallo jong en lui!"
"doe je dat thuis ook?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |