quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:18 schreef Pazzzz het volgende:
misschien moet Ajax beter voetballen
wat een kuttopic is dit
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:18 schreef Pazzzz het volgende:
misschien moet Ajax beter voetballen
wat een kuttopic is dit
Snap ik, maar ze moeten het wel een beetje draaglijk makenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:19 schreef Biogarde het volgende:
Ajax heeft weinig in te brengen muppet
Misschien had je d'r heen moeten gaan en ze moeten steunenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:21 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Snap ik, maar ze moeten het wel een beetje draaglijk maken.
ik hoorde het publiek helemaal los gaan bij de 1-1quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Misschien had je d'r heen moeten gaan en ze moeten steunen![]()
Ze kunnen alle steun goed gebruiken![]()
Ga toch weg manquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:36 schreef duncannn het volgende:
kut topic. slotje.
En daar ben jij blij om? Als Nederlander zou je er juist niet blij om moeten zijn, zo zakken we weer verder in de uefa rangschikking en hebben op een gegeven moment helemaal geen zekere club meer in de CL.quote:
Ach zo'n nederlands team wil je toch niet in de CL zien? Dit is gewoon een afgang...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:16 schreef LegerNeger het volgende:
[..]
En daar ben jij blij om? Als Nederlander zou je er juist niet blij om moeten zijn, zo zakken we weer verder in de uefa rangschikking en hebben op een gegeven moment helemaal geen zekere club meer in de CL.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |