Vertel eens wat meer over die wijsgerige school? Klinkt interessant.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:13 schreef Longmen het volgende:
[..]
cy·nis·me (het ~)
1 wijsgerige school bij de oude Grieken
2 levenshouding waarbij men afwijzend staat tegenover idealisme of geestdrift
Goh, dat is inderdaad van toepassing op mijn post. Jij begint weer over Feyenoord zoals een mongool op een triangel slaat zodra hij er één ziet. Het gaat over Ajax, niet over Feyenoord, dus de resultaten van Feyenoord zijn niet relevant.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:13 schreef Longmen het volgende:
[..]
cy·nis·me (het ~)
1 wijsgerige school bij de oude Grieken
2 levenshouding waarbij men afwijzend staat tegenover idealisme of geestdrift
jij bent dan ook een echte Feyenoord Huilliequote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jawel, ik ben wel voor het Nederlands elftal, maar ik zal nooit Sneijder of Van der Vaart vereren.
www.vandale.nl, succes ermeequote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:14 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over die wijsgerige school? Klinkt interessant.
Ok!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Joh doe geen moeite... sommige lui zullen dat nooit begrijpen.
Wss omdat ie snel de bal gafquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom schreeuwt die trainer tegen dat jochie ?
U hebt gezocht op wijsgerige school:quote:
Beste verslaggever van Nederland mafkeesquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:12 schreef Pieter-utd het volgende:
Waarom heeft de NOS Evert nog niet ontslagen, die man is echt pure ergenis...![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof jouw mening de beste is.
Ik ben geen Feyenoord-huilie, ik vind het alleen zéér hypocriet om normaal gesproken tegen Ajax of Feyenoord te zijn, en om in Europees verband ineens je principes te laten varen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:14 schreef Sickert het volgende:
[..]
jij bent dan ook een echte Feyenoord Huillie
ik vind het namelijk als ajacied zeer leuk dat Feyenoord op het moment lekker draait
en ik hoop dat het een goed seizoen voor ze word (de jongens op het veld) de suporters daarintegen intereseren me geen hol
Daar hoort die PI niet bijquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:15 schreef Merkie het volgende:
Ajax wint wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |