Jawel, ik ben wel voor het Nederlands elftal, maar ik zal nooit Sneijder of Van der Vaart vereren.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet moeilijk hoor. Ik hou van het spelletje voetbal en mijn club is Feyenoord maar buiten de Eredivisie om ben ik altijd voor de Nederlandse club. Ben jij dan ook niet voor het Nederlands Elftal als er Ajacieden in meespelen?
Vereren is heel wat anders dan gewoon supporten.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jawel, ik ben wel voor het Nederlands elftal, maar ik zal nooit Sneijder of Van der Vaart vereren.
Frank Snoeks ook, en die interviewer met die rare stem ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:12 schreef Pieter-utd het volgende:
Waarom heeft de NOS Evert nog niet ontslagen, die man is echt pure ergenis...![]()
Joh doe geen moeite... sommige lui zullen dat nooit begrijpen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet moeilijk hoor. Ik hou van het spelletje voetbal en mijn club is Feyenoord maar buiten de Eredivisie om ben ik altijd voor de Nederlandse club. Ben jij dan ook niet voor het Nederlands Elftal als er Ajacieden in meespelen?
cy·nis·me (het ~)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Feyenoord doet het bagger in de UEFA Cup, hoor.
Doe nou niet alsof jouw mening de beste is.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Joh doe geen moeite... sommige lui zullen dat nooit begrijpen.
Ben het ergnes wel met je eens jaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:12 schreef Pieter-utd het volgende:
Waarom heeft de NOS Evert nog niet ontslagen, die man is echt pure ergenis...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |