Daarom krijgt die delorge elke keer de bal...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:48 schreef Shreyas het volgende:
Het lijkt wel of elke Ajax-speler steeds de verkeerde keuze maakt. Wel afspelen als het niet moet, niet afspelen en zelf de bal behouden als het niet moet.
Het is dan ook een topopstelling van Ten Cate, Colin en Delorge zijn wereldtoppers, ze zouden zo bij pakweg Real Madrid kunnen meedraaien.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:48 schreef Shreyas het volgende:
Het lijkt wel of elke Ajax-speler steeds de verkeerde keuze maakt. Wel afspelen als het niet moet, niet afspelen en zelf de bal behouden als het niet moet.
Mwa daar loopt Drenthe nou, dus dat vind ik niet zo'n hele goede vergelijkingquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het is dan ook een topopstelling van Ten Cate, Colin en Delorge zijn wereldtoppers, ze zouden zo bij pakweg Real Madrid kunnen meedraaien.![]()
Hmm ik twijfel nog heurquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:49 schreef Paran0id het volgende:
Ik denk wel dat Ajax het gaat redden, klasseverschil is veel te groot
Ik doelde eigenlijk meer op Huntelaar, die mag je toch wel een topspeler noemen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het is dan ook een topopstelling van Ten Cate, Colin en Delorge zijn wereldtoppers, ze zouden zo bij pakweg Real Madrid kunnen meedraaien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |