Strafbaar he.... Jezelf uitgeven voor een ander.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:23 schreef Biancavia het volgende:
Het bleek dus een pleisterverkoper te zijn.
nee, want dan was het een pleisterverkoper die deuren verkocht.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:13 schreef hamkaastosti het volgende:
een deurverkoper die pleisters verkocht? Ik dacht dat zo een iemand deuren zou verkopen?
en die mogen geld vragenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:53 schreef __Saviour__ het volgende:
deurverkopers hebben we hier niet maar wel collectanten. Die zijn nog kutter.
er is niets erger dan een jehova aan de deur (tenzij mijn vader op visite is want die probeer ze nog meer te overtuigen van zijn opvattingen dan dat ie open staat voor hun opvattingen)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:53 schreef __Saviour__ het volgende:
deurverkopers hebben we hier niet maar wel collectanten. Die zijn nog kutter.
en dat houdt in?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:50 schreef outsidr het volgende:
Moet je voortaan zeggen dat je gireert...
giˇreˇren (ov.ww., ook abs.)quote:
Alsof de rest van fok in je dislectie geinteresseerd is.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:15 schreef Edwinuss het volgende:
ik las:
"ben ik net aan het chillen op het dak"
"sorry meneer, wij geloven niet aan de deur"quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:03 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
er is niets erger dan een jehova aan de deur (tenzij mijn vader op visite is want die probeer ze nog meer te overtuigen van zijn opvattingen dan dat ie open staat voor hun opvattingen)
Dat kan, wij hebben een dakterras waar ik graag op chillquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:15 schreef Edwinuss het volgende:
ik las:
"ben ik net aan het chillen op het dak"
Hij probeert ze een citroën aan te smerenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:03 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
er is niets erger dan een jehova aan de deur (tenzij mijn vader op visite is want die probeer ze nog meer te overtuigen van zijn opvattingen dan dat ie open staat voor hun opvattingen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |