Oordeel zelf.....:quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:52 schreef Py het volgende:
Staat er nog iets op het program vanavond?
O Ajax kijken dus. Ze hebben 1 uur tvtijd
eerst voetbalquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:53 schreef markisboer het volgende:
gaan we terror nix krijgen ?
oj.. is dat niet een beetje voorbarig? Misschien gebeurt er niks. Wat ik zo lees in de SV van VOL moet Jaap de kar trekken, en die heeft er niet zo'n zin in.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:46 schreef Dreamboy het volgende:
Ben benieuwt of de moeder van Lieke reageert op mijn mailtje die ik net verstuurt heb naar haar over de 5. 2 die er weer is.
Eindelijk actie man, wat wil je dan nog een maand naar dat geklef tussen Nadia en dennis kijken>?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:54 schreef avonne het volgende:
[..]
oj.. is dat niet een beetje voorbarig? Misschien gebeurt er niks. Wat ik zo lees in de SV van VOL moet Jaap de kar trekken, en die heeft er niet zo'n zin in.
Dan maak je d'r moeder misschien onnodig ongerust.
Elke dag dezelfde vraag, elke dag hetzelfde antwoord : "Morgen!!!"quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:53 schreef markisboer het volgende:
gaan we terror nix krijgen ?
Nee, bij N&N gaan de streams meteen uit.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:56 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Eindelijk actie man, wat wil je dan nog een maand naar dat geklef tussen Nadia en dennis kijken>?
Als ik ergens een hekel aan heb is het wachten.quote:
De eerste 6 maanden van DGK hebben getoond dat je ook goede tv kan maken zonder geweld of ordinair gedrag. Maar blijkbaar zijn er enkele kijkers die alleen van DGK kunnen genieten als er een aanranding getoond wordt...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:56 schreef ELdudeness het volgende:
Eindelijk actie man, wat wil je dan nog een maand naar dat geklef tussen Nadia en dennis kijken>?
Zo zie ik dat nog niet haar moeder kijkt ook altijd de stream's ze zou er vast ook wel meer van weten lijkt mijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:54 schreef avonne het volgende:
[..]
oj.. is dat niet een beetje voorbarig? Misschien gebeurt er niks. Wat ik zo lees in de SV van VOL moet Jaap de kar trekken, en die heeft er niet zo'n zin in.
nee zover hoeft het niet te gaan, maar die nadia en dennis de hele dag klef op de streams trekt niemand.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:59 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De eerste 6 maanden van DGK hebben getoond dat je ook goede tv kan maken zonder geweld of ordinair gedrag. Maar blijkbaar zijn er enkele kijkers die alleen van DGK kunnen genieten als er een aanranding getoond wordt...
Jij ziet liever een moord met eigen ogen omdat het zo interessant is om te zien,omdat je eigen leven zo leeg is dan dat je probeert het te voorkomen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:05 schreef Py het volgende:
Ja zo opgefokt als die 5 zijn, volledig doorgeslagen. Ze zijn niet meer te controleren!!! Iemand moet ingrijpen!!!
En die plannen ook. Molestatie, aanranding. Het is maar goed dat er nog Fokkers zijn die hier wel even een stokje voor gaan steken. Liggen de adressen van de sponsors al klaar?![]()
En straks maar weer zeuren over nog meer streamlocks en dat er niets meer gebeurd.![]()
Ik heb er ook in gezet dat H&L het meeste geld binnen halen en nu is toevallig de PP bezig.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Sorry, ik luister al een poos naar Huub zijn pianospel...ik kan die andere stemmen niet verdragenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:01 schreef avonne het volgende:
net gemist: wat zeiden Amanda en Brian? Amanda kijkt boos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |