Ik heb hier gezeten: http://www.falkensteiner.com/en/hotel/prag/quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:44 schreef conleche het volgende:
Ik wil eind september ook naar Praag. In welk deel van de stad zou ik een hotel moeten zoeken, zodat ik precies op loopafstand zit van alle bezienswaardigheden? En heeft iemand tips voor een beetje sfeervol hotel?? (Ik wil geen jeugdherberg en geen hotel à 200 euro per nacht. Maar iets ertussen in.)
Zie eerder in het topic het hotel dat ik geboekt heb.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:44 schreef conleche het volgende:
Ik wil eind september ook naar Praag. In welk deel van de stad zou ik een hotel moeten zoeken, zodat ik precies op loopafstand zit van alle bezienswaardigheden? En heeft iemand tips voor een beetje sfeervol hotel?? (Ik wil geen jeugdherberg en geen hotel à 200 euro per nacht. Maar iets ertussen in.)
Er lopen alleen maar aso'squote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:24 schreef k_man het volgende:
Ik begin steeds harder tebhopen dat dit topic niet illustratief is voor hetgeen ik in Praag zal aantreffen.
Kennelijk trekt de stad een nogal ...ehm... ordinair publiek aan.
Ach op straat heb je er niet veel last van, hooguit mensen die je kaartjes in handen drukken voor een stripclub, of zoals ze het daar noemen 'Cabaret! Cabaret!'. Dan is het natuurlijk verder ook je eigen keus om daar naar binnen te gaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:24 schreef k_man het volgende:
Ik begin steeds harder te hopen dat dit topic niet illustratief is voor hetgeen ik in Praag zal aantreffen.
Kennelijk trekt de stad een nogal ...ehm... ordinair publiek aan.
op dat incident na heb ik er nooit problemen gezien. zlaty strom is ook geen tent die puur gericht is op het strippen. het is slechts een onderdeel van.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:31 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb het ook niet zo op die stripclubs. Ben er wel een keer geweest alleen die hele pimpsfeer staat me niet echt aan. En van die dingen zoals Warezguy zegt, anabolengasten die vrouwen slaan of vrienden zijn met de uitsmijters en bezoekers lastigvallen.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:33 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Er lopen alleen maar aso'sAls je niet aso bent en een dikke patser ketting hebt zou ik niet gaan anders gaan ze je zeker beroven daar!
Vertel daar dan eens wat over, in plaats van kansloze verhalen over een glas wodka. Alsof iemand dat boeit.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:25 schreef Dutch_Courage het volgende:
Verder is Praag gewoon een geweldige stad die alles heeft. Een hele mooie binnenstad, veel cultuur, fijne parken.
Inderdaad!! Als ik dit topic lees lijkt het wel of heel Praag bestaat uit stripclubs....quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Vertel daar dan eens wat over, in plaats van kansloze verhalen over een glas wodka. Alsof iemand dat boeit.
Wat moet je daar over vertellen dan? Dat moet je toch gewoon ervaren? Ik vond dat oude centrum best vet, gewoon, omdat het mooi is en best gezellig was... niets meer, niets minder.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Vertel daar dan eens wat over, in plaats van kansloze verhalen over een glas wodka. Alsof iemand dat boeit.
Je reageert nu als een echte Tsjech. Je zou je hier prima thuis voelen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Welke buurtjes vond je dan vooral leuk? Wat is er te doen? Welke gebouwen/ musea/ etc. heb je bezocht en hoe beviel dat? Wat zijn de leuke restaurantjes, die een ander niet snel zal ontdekken? Als je een heel verhaal over een of andere club kunt houden, kun je over de cultuur toch ook wel iets verder komen dan 'mooi en best gezellig', lijkt me.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:27 schreef dubidub het volgende:
[..]
Wat moet je daar over vertellen dan? Dat moet je toch gewoon ervaren? Ik vond dat oude centrum best vet, gewoon, omdat het mooi is en best gezellig was... niets meer, niets minder.
Dat Gouden Laantje stelt niet zoveel voor. Ik ben blij dat ik na zes uur 's avonds ben gegaan, dan is 't namelijk gratis. 't Is ff een foto maken van de huisjes en van Franz Kafka's naamplaatje en dat is 't wel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat ik me bijvoorbeeld afvraag is of dat Gouden Laantje nou de moeite waard is. Aan de ene kant is het wel één van de bekende dingen van de stad, naar verluid met charmante, kleurrijke oude huisjes. Aan de andere kant moet je er wel toegang voor betalen en is het volgens de LP vooral een vreselijk drukke tourist trap met allemaal souvenirwinkeltjes.
Gewoon in de Joodse Wijk dus:quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:13 schreef Luutgaert het volgende:
[..]
Dat Gouden Laantje stelt niet zoveel voor. Ik ben blij dat ik na zes uur 's avonds ben gegaan, dan is 't namelijk gratis. 't Is ff een foto maken van de huisjes en van Franz Kafka's naamplaatje en dat is 't wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |