Jeugdherberg? Dat klinkt alsof je tussen de geiten moet slapen. Probeer anders eens een hostel http://www.hostelworld.com/hostels/Prague?source=googleadwordseurotopcities&gclid=CISurJCagpsCFZCB3godajiVdgquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:19 schreef Anotis het volgende:
Genoeg te vinden inderdaad, maar niet in mijn prijscategorie. Goedkoopste wat ik vind is een 1-persoonskamer voor bijna 30 euro, ver van het centrum en vooral slechte beoordelingen.
Ik denk dat ik me toch meer op de jeugdherbergen moet richten.
in de zomer is het qua temperatuur niet te harden in die tent..en dan ook die drukte inderdaadquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:22 schreef Xebber het volgende:
Die drukte, die muziek, dat licht, binnen roken, goedkoop bier.
zeker goed te doen daar. ik heb zelf ook 2x gekampeerd op 1 van die campings aan de trojska en het is een ideale plek als uitvalbasis om naar praag te gaan. niet alle campings hebben een winkeltje of restaurantje maar je kunt gewoon naar een camping verderop gaan om daar wat inkopen te doen of ff te eten.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:07 schreef Sapstengel het volgende:
Hier staat trouwens dat er op andere plaatsen in de stad ook nog een aantal campings zijn, maar de meeste resultaten zijn idd in Trojska.
SInds wanneer gaat er een directe metro naar het vliegveld? Volgens mij moet je eerst een bus pakken, en vervolgens de metroquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:04 schreef Sapstengel het volgende:
- Metro of taxi. Maar metro is goedkoper. Wel drie kwartier ofzo, aardig stuk. Maar je kan wel direct een dagkaart halen.
Klinkt omslachtig. Is er dan geen rechtstreekse pendelbus?quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:31 schreef Blik het volgende:
[..]
SInds wanneer gaat er een directe metro naar het vliegveld? Volgens mij moet je eerst een bus pakken, en vervolgens de metro
Oja dat klopt inderdaad, was ik helemaal vergeten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:31 schreef Blik het volgende:
[..]
SInds wanneer gaat er een directe metro naar het vliegveld? Volgens mij moet je eerst een bus pakken, en vervolgens de metro
Vanaf die metro kun je overal in Praag komen, dus ook in de buurt van je hotel. Dat moet je met de directe pendelbus maar afwachten. Werkt op zich primaquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:33 schreef k_man het volgende:
[..]
Klinkt omslachtig. Is er dan geen rechtstreekse pendelbus?
Volgens mij is de metro de laatste stopquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:08 schreef k_man het volgende:
Mja, goed, dat hangt dus af van de stop(s) van de pendelbus.
je kan ook een appartement nemen --> http://www.bohemia.nl/OverzichtIndex2.asp?Plaats=Praag&Type=Appartement%20Praagquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:58 schreef k_man het volgende:
Ik overweeg binnenkort een weekendje Praag.
Paar vragen
- Hoe kom je het makkelijkst van het vliegveld in het centrum en v.v.?
- Is alles binnen het centrum zo'n beetje op loopafstand?
- Hoe is het openbaar vervoer geregeld? Zijn er bijv. aantrekkelijke dagkaarten of zoiets?
- Wat is een goed, centraal gelegen hotel dat niet meer dan ¤ 150 per nacht kost? Sax bijv.?
Goed, daar zit je dan dus voor een kleine ¤ 100 per nacht. Dan is een maximum van ¤ 150 voor een wat sjieker hotel toch niet zo extreem duur lijkt me.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:00 schreef Xebber het volgende:
150 per nacht? WTF?
Ik ben met mijn vriendin in 't voorjaar een midweek in Praag geweest in hotel Pav, wat niet meer dan 450 euro was voor ons samen, inclusief vlucht en de hele reutemeteut.
Hotel Pav is klein maar fijn, vriendelijk personeel, op 5 minuten van de Karelsbrug, 5 minuten van de Wenceslas, érg centraal.
Het vliegveld heeft geen metro-station. Je moet eerst bus 119 pakken naar metrostation "Dejvicka". Daar kan je de metro pakken naar het centrum. Een enkeltje met de metro kost 18 kc en voor de bus ben je (geloof ik) 25 kc kwijt. Kost je dus in totaal 1,50 euro.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:33 schreef k_man het volgende:
[..]
Klinkt omslachtig. Is er dan geen rechtstreekse pendelbus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |