Geloof dat er ideeën en mooie plekjes genoeg genoemd zijn in de topicsquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:45 schreef GodsSon het volgende:
Van de zomer als het meezit ook een week
Als er nog leuke ideeen zijn, mooie plekjes... deel het!
Ik zit te kijken voor half juli, retourtje moet als het mee zit voor 40/50¤ pp kunnenquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:18 schreef dubidub het volgende:
Ik was 170 eu kwijt voor een retourtje in augustus... Vond 't wel meevallen
Weet het niet zeker, vriend van me heeft het geregeldquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:21 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Ik zit te kijken voor half juli, retourtje moet als het mee zit voor 40/50¤ pp kunnen
Waar vlieg je mee, vanaf waar?
KLM is idd een stukje duurderquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:30 schreef dubidub het volgende:
[..]
Weet het niet zeker, vriend van me heeft het geregeld. We vliegen met KLM, vanaf Schiphol.
Ik vlieg deze zomer voor 65¤ retour, ook vanaf eindhoven (wizz air)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:03 schreef MarkTP het volgende:
Kan iemand mij hier globaal laten zien wat een paar dagen Praag kost. Ik weet dat iedereen een ander uitgavenpatroon heeft en dat iedereen verschillende dingen wilt. Maar toch ben ik benieuwd.
Het liefst allemaal zo goedkoop mogelijk.
En de vergelijking reis met de auto en reis met het vliegtuig?
Wij willen een paar dagen naar Praag. En dan in een goedkoop hotel/pension en gezellig een paar dagen rondhangen in de stad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |