Ik ben vanmiddag het centrum ingeweest om een kaart met een mooie man te vinden. Niet te vinden dus.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:40 schreef avonne het volgende:
Dennis wil medelijden post.
Briljant!
Ik ga weer een kaartje zoeken.
"Lieve Dennnis, laat de moed niet zakken. "Morgen is een nieuwe dag". Ik weet zeker dat je nog heel wat in je mars hebt. Groetjes, van Antoine"
Dat mocht toch ook niet meerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:47 schreef Casshern het volgende:
hmm ze willen nu jaap de dekens van huub en lieke eraf laten trekken als ze sex hebben...
Ik weet niet waar je woont, maar in Amsterdam in dequote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:45 schreef akveor het volgende:
Ik ben vanmiddag het centrum ingeweest om een kaart met een mooie man te vinden. Niet te vinden dus.![]()
Dus dat wordt zelf iets in elkaar knutselen.
je hebt gelijk. Het moet veel erger.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:42 schreef Ning het volgende:
[..]
Nee dat snapt Dennis niet. Dat ziet hij als een opsteker
dan wel met de toevoeging ook als is het met leugens .quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:41 schreef Dreamboy het volgende:
Eigenlijk is het nu wel grappig om een kaarten actie op te zetten voor Dennix.
Heej Dennix laat de moet niet zakken jongen je red het wel.
Heerlijk, ik ga ook aan de schrijf en plaatjes op kaarten plakken.quote:
Ze drukken elkaar nog wel even op het hart dat ze niet zover moeten gaan dan de bewuste 6-2 avond.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:50 schreef riri het volgende:
er zit geen rem meer op...ze verzinnen de meest idiote zaken....ze vragen zich niet eens af hoe hun ouders,familie en mensen van buiten de kooi naar hun zien en zich voor hun schamen
Hoe meer post hoe mooier hij het vind. Hij liegt toch de boel bij elkaar. En zegt rustig dat het echte fanmail isquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:49 schreef avonne het volgende:
[..]
je hebt gelijk. Het moet veel erger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |