Wel waar: D6. Wel opletten, hè?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:33 schreef GizartFRL het volgende:
Vakje is nog niet geraden.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:13 schreef Robier het volgende:
A7
Samen met mij je best doen, om dit een centraal topic te maken, waar nog heel veel mensen zonder geld te willen, maar gewoon om anderen een pleziertje te geven, dvd's op leuke en originele manieren weg gaan geven?quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:10 schreef GizartFRL het volgende:
PM met adres is binnen. Gaat spoedig op de post.
Lamon, DVD van de Simpsons is binnen! Je mag drie keer raden wat ik morgen ga doen.
Elke keer een nieuw deeltje.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:56 schreef Lamon het volgende:
Hee, Buzzer!
Kan dit topic dan centraal gemaakt worden?
Voordat het concept een eenzame dood sterft.
Ik vrees van niet, of ik moet niet goed gezocht hebben.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:15 schreef ElizabethR het volgende:
Is er geen nieuw topic dan?
Geen wonder dat ik altijd zo arrogant ben dus.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:26 schreef ElizabethR het volgende:
Ik denk dat het ' gratis' en een wandeling naar het postkantor teveel inspanningen oproept bij diverse mensen
Vergeten...?quote:Op donderdag 6 september 2007 19:50 schreef Robier het volgende:
Ik heb de DVD binnen, dit weekend open ik het nieuwe topic!
Of bedoelde je volgend weekend? Want er zijn hier al zoveel mensen die zomaar wat dom lullen en niet doen wat ze beloven, dus ik denk ik vraag het maar even.quote:Op donderdag 6 september 2007 19:50 schreef Robier het volgende:
Ik heb de DVD binnen, dit weekend open ik het nieuwe topic!
quote:Op donderdag 13 september 2007 01:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Of bedoelde je volgend weekend? Want er zijn hier al zoveel mensen die zomaar wat dom lullen en niet doen wat ze beloven, dus ik denk ik vraag het maar even.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |