Ja, wie kent er geen tenslotte.......quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:22 schreef ihugster het volgende:
Je kent dat wel. Ga je lekker eten bij kenissen die van surinaams-indonesische afkomst zijn,
OMFGORZ!!!111111quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:27 schreef teamlead het volgende:
dat maak je toch gewoon uit een pakjeWat kan daar nu aan misgaan
het is niet lekker. zelfgemaakte pindasaus wel.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:27 schreef teamlead het volgende:
dat maak je toch gewoon uit een pakjeWat kan daar nu aan misgaan
ik.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:26 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Ja, wie kent er geen tenslotte.......
ik ookquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:26 schreef Dylanesque het volgende:
Ik las pindakaas. Dat zou ook een terechte klacht zijn
inconsequente chineesquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:22 schreef ihugster het volgende:
"lekkel lekkel...orgineel"
Nou echt kenners zeg....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:48 schreef Gripper het volgende:
De Wijko emmer
kenners weten waar ik het over heb
Qua makkelijkheid en smaak een dikke 9. Sambal d'r bij (flinke schep/pot) en het is genieten geblazen op je bloodje kaassouffle!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:30 schreef McGilles het volgende:
[..]
Nou echt kenners zeg....![]()
Die saus heeft weinig te maken met echte satesaus en kunnen niet tippen aan zelfgemaakte brouwsels
Melk in je pindasaus?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
OMFGORZ!!!111111
Nee men. Je moet zelf pinda's kweken, ze bij volle maan verwerken en er dan zelfgemaakte sambal en zelfgemolken melk bij voegen.. Dat weet toch IEDEREEN????
Ja, ik heb wel eens eerder gehoord dat er mensen zijn die dat doen, dus ik dacht dat hij het serieus meende.quote:
Hel ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:29 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Satésaus. En daarmee basta.
Hel ja.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |