wat een strakke actie!
Helaas gaat Biance er pas de volgende keer uit :-(
Bubbles
Heeft iemand dat lijstje al gezien/gehoord ?
quote:
op 10-18-1999 om 01:35 PM schreef eesmaster het volgende:
volgens mij is er mot!alle schermen staan op de kleurbalken !
leuk die buiten opnames ! ik wil zien wat er zich binnen afspeelt
quote:
op 10-18-1999 om 01:35 PM schreef eesmaster het volgende:
volgens mij is er mot!alle schermen staan op de kleurbalken !
Camera 2,3 en 4 staan op de tuin. Camera 1 geeft balken.
Het enige geluid is geruis van de wind.
(ik kijk en luister met realplayer)
quote:
op 10-18-1999 om 01:41 PM schreef Fleetstar het volgende:
Camera 2,3 en 4 staan op de tuin. Camera 1 geeft balken.
Het enige geluid is geruis van de wind.
(ik kijk en luister met realplayer)
Er is weer geluid, Mona wil graag weten waarom, en de heren hebben het erover dat je in twee weken iemand niet leert kennen...
Bart ziet het als een typisch geval van Jammer.
Sabine: "je bent genomineerd, maar je wilt toch weten waarom"
\aande gesprekken te horen zijn Mona en Sabine genomineerd. Het fok!king geluid val steeds weg, dus ik moet van stream naar stream hoppen (leve bbspy)
[Dit bericht is gewijzigd door MrMurphy (Datum 18 Oktober 1999).]
dus maar 2 nominaties
Helaas gaat Biance er pas de volgende keer uit :-(
/quote]
Nou je wordt bedankt, Bubbles; als het waar is dat we nog lang niet van Bianca af zijn dan is mijn dag nu al volledig verpest.
Ik ga Bart de Graaf c.s. wel weer helpen met het graven van die tunnel; nog 23,5 meter te gaan...
Volgende nomimatie ronde dan maar met Bianca.
Je kan niet alles hebben als BB kijker.
"De nominatie is bekend. Bart en Sabine zijn de twee namen die het meest genoemd zijn door de bewoners. Een van deze twee personen zal donderdag het huis moeten verlaten. Het stemmen kan nu beginnen!"
Drama Drama, alleen aan de verkeerde kant van de beeldbuis....
quote:
op 10-18-1999 om 02:19 PM schreef GeGs het volgende:
Maar het stembureau is nog dicht, daarnaast vind ik het meest tragische aan dit alles dat sabine straks blijft zitten, Bart er uit gaat, Mona blijft zitten en wij dus met meer gebakken peren zitten dan de bewoners.
Ik heb Sabine nu al twee keer horen zeggen "dan gaan we er alletwee uit" tegen Bart. Ik denk dat dat aanbod weer wordt ingetrokken als Bart eruit moet
MrM
PS: Irritant trekje van Mona: "Dus ik zeg, ik zeg, ja, zeg ik.." Het lijkt hier af en toe wel een comic
[Dit bericht is gewijzigd door MrMurphy (Datum 18 Oktober 1999).]
Zouden ze samen een pact sluiten en samen opstappen onder het mom 'we zijn _zo_ populair hier, we kunnen maar beter gaan'.
Of zouden ze ieder voor zich zoiets hebben, ach, de volgende die er bij genomineerd wordt is toch mona, en daar win ik het wel van, dan zie ik daarna wel verder...
Ook Sabine haar opmerking van een tijdje terug komt weer in een heel nieuw daglicht te staan. 'als ik er nu uit zou moeten zou ik dat niet eens heel erg vinden...' Ik vraag me af hoe ze er nu over denkt.
En de vriendelijke bewakingsdienst zal een van de twee dan wel tegen houden.
"Nee, je mag er niet uit"
quote:
op 10-18-1999 om 02:25 PM schreef MrMurphy het volgende:PS: Irritant trekje van Mona: "Dus ik zeg, ik zeg, ja, zeg ik.." Het lijkt hier af en toe wel een comic
Ik vind die vrouwelijke cruyff-stem wel zo'n gigantische heiligschennis.
(volgens mij is dit de 1ste keer dat ik gebruik in een post...)
Maar ik denk niet dat Bartje zo dom is als hij zich nu voordoet. Vooraalsnog lijkt hij met zijn kleine hoofd te denken, maar ik denk dat hij donders goed weet in welke vork zijn steel zit.
Hij vond dat sab en hij zich sterk moesten maken om het een en ander aan het licht te brengen. Hij had het over 3 mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |