Is het misschien een heel klein beetje mogelijk om alle postings die over Sabientje gaan naar haar te posten. Dan kan ze die fijn lezen a.s. donderdag als ze weer in Tilburg zit. Misschien dat ze dan ook een heel klein beetje door gaat hebben hoe de rest van nederland over haar denkt.
Bijvoorbaat mijn hartelijke dank.
Grtn Jidder
De produktie zal Bart uit het huis zetten(stemmanupulatie) om te voorkomen dat hij vrijwillig Sabine achterna gaat. Bart is tot zijn oren verlieft en na nu genomineerd te zijn heeft hij minstens de gedachte dat hij het toch niet tot het eind haalt. We kennen de uitspraken van Sabine over Bart, zij zal hem zeker niet achter na gaan. We zijn allemaal verliefd geweest en denk nog maar eens terug aan wat voor rare dingen je dan soms doet. Graag jullie mening.
Inderdaad heeft VOO het geluid net niet helemaal dichtgezet. Nu weet je dat ze...
Heh!(ik dacht dat ik ff wat kon verstaan maar is direct weer dichtgezet! )
Ohnee ik heb weer geluid en...ER WORDT GELACHEN DOOR MONA EN BIANCA!!Nu wel zeker dat ze in iedergeval niet genomineerd zijn.
BOEHOEE naar VOO!
En het doet pijn.... Nee, maargoed, ik denk dat Sabine eruit ligt strax. Die heeft zich TE bitserig gedragen. Wel jammer, want ze gaf wel leven in de brouwerij, zou wat dat betreft lolliger zijn als Bart eruit lag.
Grtz,
MiRR0RMaN.
P.S. Als de Hoeren het verekken zullen we zelf moeten trekken.
Net als Ruud, dus eigenlijk.
quote:
op 10-18-1999 om 03:07 PM schreef Goeroe Pavlov het volgende:
Ik kom tot nu toe tot het volgende rijtjeRuud - Sabien en ?
Willem - Sabine &Bart
Maurice - Sab& Volgens mij bart
Bianca - Sab&Bart
Karin - Sab & Bart
Sabien - Maurice& Karin
Mona ??
Bart - Bianca & Mona (hoe kom je hieraan?)
Er moet een volledig lijstje te maken zijn!
quote:
op 10-18-1999 om 03:23 PM schreef tanjalies het volgende:
Wat vinden jullie van de volgende gedachte;De produktie zal Bart uit het huis zetten(stemmanupulatie) om te voorkomen dat hij vrijwillig Sabine achterna gaat. Bart is tot zijn oren verlieft en na nu genomineerd te zijn heeft hij minstens de gedachte dat hij het toch niet tot het eind haalt. We kennen de uitspraken van Sabine over Bart, zij zal hem zeker niet achter na gaan. We zijn allemaal verliefd geweest en denk nog maar eens terug aan wat voor rare dingen je dan soms doet. Graag jullie mening.
Hoeft V. niet bang voor te zijn. Onze soldaat heeft al vaak genoeg gedwongen afscheid moeten nemen, lijkt mij.
Ik denk dat op dit moment alleen Mona in de toekomst op de lijst staat om vrijwillig het huis te verlaten. De rest weet al te goed hoe de situatie in huis is en ook Bart zal zich weer snel aanpassen en meelachen en -voetballen met de mannen Ruud en Willem.
Het is wel het meest interessant als Bientje blijft, want zij maakt de meeste stennis .
quote:
op 10-18-1999 om 03:35 PM schreef tHe RuLeR het volgende:
Maar ff een nieuw topic aanmaken???
toe maar met het lijstje van de nominaties!!
De bewoners krijgen te horen van Big Brother dat twee personen zijn genomineerd. Daarvan zal er donderdag een het huis moeten verlaten. De eerste die genoemd wordt, is Bart. “Daar sta ik van te kijken”, zegt Ruud.
“Ooh, m’n vriendje”, zegt Sabine bedroeft. Maar dan volgt de tweede
nominatie: Sabine. “Ooh jeetje, dit is niet normaal”, zegt ze. “Dit is te toevallig. Ik wil nu weten wie op mij heeft gestemd. Ik vind het een beetje flauw als jullie dat niet willen zeggen.” “Ik denk dat het sowieso moeilijk wordt voor de kijkers dat jullie uit elkaar worden gehaald”, zegt Mona.
Mona loopt buiten naar Bart en Sabine toe. “Bianca, Karin en Maurice hebben
volgens mij op jullie gestemd”, fluistert ze. “Van Bianca had ik het nooit verwacht. Dat is echt achterbaks”, reageert Sabine furieus. Even later gaan de bewoners weer bij elkaar zitten nu de rest van de bewoners heeft besloten om te zeggen wie op wie gestemd heeft. Ruud: “Je had commentaar op het eten
van Willem. Het zijn kleine dingetjes en daar stoor ik mij toch aan.” Willem:
“Ik had jou en Bart gekozen, want jullie scheiden je af.” Maurice: “Ik heb op
jou gestemd Sabine, omdat je je snel irriteert en daar kan ik niet goed tegen.”
Bianca: “Jullie laten te weinig zien van jezelf. En als het over een tijdje
moeilijk wordt, dan heb ik toch liever mensen die ik goed ken.” Sabine vervolgt: “Ik denk dat er toch wel een aantal mensen zijn die het niet kunnen hebben dat wij met zijn tweeën zoveel met elkaar optrekken.” Zij probeert haarconclusie te trekken. “Kort samengevat hebben wij ons dus te weinig laten
zien tegenover jullie.” Dit wordt beaamd door de groep.
HIHIHIHIHIHIHI..Nu is Sabbeltje pissigggg
En ze dacht nog wel dat ze die 250.000,- ging opstrijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |