Sjonge jonge zeg.. Ze zullen zelf ook wel op iemand gestemd hebben.. Om je daar nou druk over te maken.
Enne, als je 2 weken lang 24 uur op mekaars lip zit dan ken je mekaar toch goed genoeg om te zeggen "EN NOU OPZOUTEN" lijkt me
Sabine is 5x genoemd,
Bart is 4x genoemd.
Karin heeft gestemd op Bart en Sabine
Maurice heeft gestemd op Bart en Sabine
Willem heeft gestem op Bart en Sabine
Ruud heeft gestemd op Sabine
Bianca heeft gestemd op Sabine
Maurice had niet verwacht dat ze allemaal op Bart en Sabine hebben gestemd. Willem vond het allemaal niet moeilijk, hij had geen zin in het stelletje.
Maurice blijkt toch enorme irritaties te hebben t.o.v. Sabine.
Bart blijft over en loopt met z'n ziel en z'n speer onder/in z'n arm.
Mona kan nog even blijven stoken en door iedereen nog meer gehaat worden.
Ruud: “Je had commentaar op het eten van Willem. Het zijn kleine dingetjes en daar stoor ik mij toch aan.” Willem: “Ik had jou en Bart gekozen, want jullie scheiden je af.” Maurice: “Ik heb op jou gestemd Sabine, omdat je je snel irriteert en daar kan ik niet goed tegen.” Bianca: “Jullie laten te weinig zien van jezelf. En als het over een tijdje moeilijk wordt, dan heb ik toch liever mensen die ik goed ken.” Sabine vervolgt: “Ik denk dat er toch wel een aantal mensen zijn die het niet kunnen hebben dat wij met zijn tweeën zoveel met elkaar optrekken.”
Bye bye Sabje. Nu zal Bart wel weer 'normaal' doen zoals-ie in het begin was. Toen was-ie best wel okay. Sabine trok hem mee. Arreme jongen toch. (?)
Graag reaktie
p.s. ik luister op het moment naar stream 1
Ruud - Sabien en ?
Willem - Sabine &Bart
Maurice - Sab&?
Bianca - Sab&Bart
Karin - Sab & Bart
Sabien - Maurice& Karin
Mona ??
Bart - Bianca & Mona
Dat betekent dus dat van Ruud Maurice en mona nog niet alle stemmen bekend zijn. Aangezien Ruud en Maurice het duidelijk over je hebben ipv jullie (zoals Willem en Bianca) ga ik er van uit dat zij Bart niet genomineerd hebben. Dit zou dus vbetekenen dat Mona Bart genomineerd moet hebben.
Alkyone, dit klopt dus niet met jouw observatie. Hoe kom je aan je informatie??
Het leuke is nog wel dat Bart & Mona elkaar dan genomineerd zouden hebben
Dat kan lollig worden voor BB/VOO.
quote:
op 10-18-1999 om 03:05 PM schreef Inimini het volgende:
Het is misschien een beetje raar maar Sabine moet nog even blijven. Als Bartje weg is heeft ze helemaal niemand meer en zal de boel nog maar gaan irriteren. Op Mona hoeft ze ook niet meer te rekenen, die heeft Ruud nu. Ze zal waarschijnlijk onwijs naast haar schoenen gaan lopen als ze mag blijven, maar dan is de klap ook veel groter als ze er de volgendekeer uit moet.
Nee, voor het TV genot, mag ze dus nog heeeeel even blijven !
Ik denk niet dat Sabine naast haar schoenen zal gaan lopen. Ik geef toe dat het zeer interessant zal zijn om te zien hoe Sabine zal overleven in een groep waarvan ze weet dat niemand haar eigenlijk ziet zitten. Mona zal zo snel mogelijk afstand van haar nemen om haar eigen hachje (zeg maar gerust HACH) te redden. Misschien is het voor de ruzies inderdaad beter als Bart verdwijnt i.p.v. Sabientje.
Bron is streams (gebruik BBSpy voor beste resultaat)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |