quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:38 schreef vinnieboy het volgende:
Ga lekker fietsen
nee, ik heb gratis ov van de overheidquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:38 schreef vinnieboy het volgende:
Ga lekker fietsen
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:40 schreef Maartel het volgende:
Ga strippenkaarten dealen op je plaatselijke bushalte![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:40 schreef Nemesish3d het volgende:
[..]
nee, ik heb gratis ov van de overheid![]()
gratis en nog klagenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:40 schreef Nemesish3d het volgende:
[..]
nee, ik heb gratis ov van de overheid![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:42 schreef Maartel het volgende:
[..]
Gratis reizen en dan klagen over betalende medepassagiers
![]()
En terecht! gekut altijd van die trage breinlozen....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:42 schreef Maartel het volgende:
[..]
Gratis reizen en dan klagen over betalende medepassagiers
![]()
Ohja, inderdaad dat soort mensen ook nogquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Ach, dat soort mensen kopen dan een strippenkaart, proppen hem ergens diep in een tas ofzo en gaan hem pas zoeken op het moment dat ze al binnen staan.
Afknallen, je staat op die bus te wachten kneus! Alle tijd om van te voren te zoeken!
HeatWave is mijn mannetjequote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En terecht! gekut altijd van die trage breinlozen....
Wat een kromme redenering, íedereen betaalt belasting (hoogstwaarschijnlijk nog meer dan jij ook) en het gros van de Nederlanders heeft geen recht op gratis OV.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:45 schreef Nemesish3d het volgende:
[..]
HeatWave is mijn mannetjeInderdaad, ik betaal zelf die belastingcenten, dus uiteindelijk betaal ik tóch m'n eigen OV!
We kunnen nu wel offtopic gaan, maar feit is gewoon dat mensen hun bewijs op tijd moeten pakken!!!! En van tevoren in de winkel kopen!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:47 schreef Molluck het volgende:
[..]
Wat een kromme redenering, íedereen betaalt belasting (hoogstwaarschijnlijk nog meer dan jij ook) en het gros van de Nederlanders heeft geen recht op gratis OV.
Klopt, maar studenten zijn cool.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:47 schreef Molluck het volgende:
[..]
Wat een kromme redenering, íedereen betaalt belasting (hoogstwaarschijnlijk nog meer dan jij ook) en het gros van de Nederlanders heeft geen recht op gratis OV.
Ik niet en ik stoor me er net zo erg aan. En fietsen, goed plan als je onder een kanaal door moet waar alleen een tunnel onderdoor loopt waar je niet mag fietsenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:50 schreef ElYefe het volgende:
Je reist notabene gratis, stel je niet aan of koop een fiets. Luiwammes
Ja maar bejaarden zijn altijd langzaam...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:50 schreef heiden6 het volgende:
Echt irrirant ja. Meestal zijn het bejaarden, trouwens. Helemaal erg is als ze urenlang gaan zoeken naar een paar verloren stuivers.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |