quote:AMSTERDAM - Gijs Staverman is weer vrijgezel. De 41-jarige Q Music-dj is aan de kant gezet door zijn vriendin Pearl.
Volgens Shownieuws zou zij verliefd zijn geworden op de 62-jarige autocoureur en tegenwoordig onroerend goed magnaat Toine Hezeman.
Gijs en Pearl waren negen jaar bij elkaar. Voor de dj was Pearl de liefde van zijn leven. Het stel had zelfs trouwplannen.![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:38 schreef ELdudeness het volgende:
Het zouden toch maar halfbloedjes worden zo te zien.
Uitwonenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:25 schreef Copycat het volgende:
Toine HezemanS.
Volgende week dochterlief even uithoren.
Nou ... nee.quote:
ik niet, ik vind em wel aardigquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:28 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vind Gijs Staverman een eikel.
Snap niet dat ze het zo lang met hem heeft uitgehouden.
Heeftie ook een dochter ja?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:25 schreef Copycat het volgende:
Toine HezemanS.
Volgende week dochterlief even uithoren.
Yep, Davy.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:20 schreef bleiblei het volgende:
Heeftie ook een dochter ja?
Nooit geweten.
quote:Ach, familie Hezemans is vast blij met een nieuwe golddigger in the family.
Tja, ik heb 'm niet uitgekozen.quote:
Wiie weet heet het halfzusje van Mike en Davy straks Timmie of Basje.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:33 schreef Urquhart het volgende:
Dat kun je eigenlijk wel verwachten van iemand met de naam Pearl
Als we dan toch bezig zijn....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wiie weet heet het halfzusje van Mike en Davy straks Timmie of Basje.
Dat is al jaren voorbij. Die dochter heeft nu een relatie met een van mijn beste vrienden. En Mike is inmiddels voor de tweede keer vader van een wederom prachtige dochter.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:37 schreef bleiblei het volgende:
Als we dan toch bezig zijn....
Heeft Mike nog iets met die dochter van een zekere Volvodealer?![]()
Of is dat al jaaaaren voorbij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |