ja zit wat inquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:05 schreef koeii het volgende:
Je zou in die tijd een cursus spelling kunnen volgen. Omtrend is geen woord..
En jij had gehoopt dat iedereen nu deze FIPO ging quoten he?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:59 schreef godigita het volgende:
Stage is gewoon altijd kut.
Tsja, die van mij misschien ook wel, ik moet nog beginnen he.quote:
Dat kan, maar ik verwacht het eigenlijk niet.quote:
Nee.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:07 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
En jij had gehoopt dat iedereen nu deze FIPO ging quoten he?
Ach ja, er zou vandaag overleg zijn, mocht ik niks horen, dan bel/mail ik morgen wel even. Of ik loop even langs ofzo, het is vlak bij.quote:
jawelquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:31 schreef Brechtje het volgende:
Niet zeuren kereltje.
Je kan natuurlijk ook wat werk oppakken. Stage verdient sowieso wel lekker, dus ik vind het niet erg om stage te lopen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:21 schreef invine het volgende:
[..]
jawelanders val ik in slaap en is niet zo goed voor mijn beoordeling
stage verdient lekker? ja als je 6+ euro per uur krijgt.. ik krijg met beetje geluk 200 euro per maand.. dus laat dat lekker verdienen maar achterwegen.. en ik zit als vormgever bij een evenementen organisatie en kan dus niet altijd flyers posters of ander promotie gemaakt worden..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:23 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook wat werk oppakken. Stage verdient sowieso wel lekker, dus ik vind het niet erg om stage te lopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |