Het was een kerelquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:46 schreef Buitendam het volgende:
Misschien die knappe van school/werk/uitgaan?![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:49 schreef Sebasser het volgende:
Ik zal het niet weer doen.
Het begon met 061851quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:50 schreef chrisr het volgende:
+353871339075 Lang leve Nigeria oid. Die neem ik dus nooit op, ookal word ik regelmatig gebeld en gaat ie maar 1 keer over (in de hoop dat ik terugbel..scammers)
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:45 schreef Renesite het volgende:
Mario tuneMaar nee
![]()
!!! NIET fijn midden in de nacht.
Soort van automatisme, zonder het nummer te bekijken met de ogen dichtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
Wie neemt er dan ook op
Mensen die klagen over late bellers maar wel hun telefoon aan laten staan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:45 schreef Renesite het volgende:
Ga ik om 2 uur eens slapen - gaat opeens om 4 uur vannacht de telefoon.
Mario tuneMaar nee
![]()
!!! NIET fijn midden in de nacht.
"Uuuuhmerene"
"Met wie?"
"René"
Ik hoorde een tijdje niets, en ik legde hem maar weg.
En weer gaat de telefoon!
Flikker op stalkerts!!!
Ik heb de telefoon maar uit gedaanBah,
Das italiequote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:50 schreef chrisr het volgende:
+353871339075 Lang leve Nigeria oid. Die neem ik dus nooit op, ookal word ik regelmatig gebeld en gaat ie maar 1 keer over (in de hoop dat ik terugbel..scammers)
Als goede vrienden / familie belt dat ze ergens in de problemen zitten, dan heb ik liever dat ik de oproep toch ontvang en dat ik ze kan helpen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:15 schreef T3rr0r het volgende:
Ik heb m'n telefoon 's nachts altijd uit staan, ik snap ook niet waarom je 's nachts bereikbaar wil zijn :s
Juist.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:20 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Als goede vrienden / familie belt dat ze ergens in de problemen zitten, dan heb ik liever dat ik de oproep toch ontvang en dat ik ze kan helpen.
Indeed.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:20 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Als goede vrienden / familie belt dat ze ergens in de problemen zitten, dan heb ik liever dat ik de oproep toch ontvang en dat ik ze kan helpen.
En juist. Maar als er mongolen 's nachts bellen zet ik hem toch even preventief uit, dergelijk gedrag moet je niet belonen door op te nemen.quote:
Daarvoor dient toch juist die filter in je GSM? Uitzetten gaat zo ver vind ik, stel je pa / ma van 65 jaar valt van de trap, ligt daar met een gebroken been op de grond te liggen & wil jou bellen om 3u 's ochtends. leuk voor dat mensje dat jij hem preventief uitzet omdat je geen zin hebt om er filters op te gooien...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:28 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
En juist. Maar als er mongolen 's nachts bellen zet ik hem toch even preventief uit, dergelijk gedrag moet je niet belonen door op te nemen.
Ik ben een beetje een telefoonn00b denk ikquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:31 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Daarvoor dient toch juist die filter in je GSM? Uitzetten gaat zo ver vind ik, stel je pa / ma van 65 jaar valt van de trap, ligt daar met een gebroken been op de grond te liggen & wil jou bellen om 3u 's ochtends. leuk voor dat mensje dat jij hem preventief uitzet omdat je geen zin hebt om er filters op te gooien...
Verder; hoe vaak kom je zoiets tegen? Ik ben nog maar 2x tegengekomen dat er iets op mijn filter stond, verder ben ik nooit opgebeld. 2x in ondertussen 6 jaar vind ik zo geen ramp, zélfs als ze door zouden komen.
Mijn vriendin had dat ook (maar nu wordt die ook door die filter tegengehouden). Die belde om 3u 's nachts om te zeggen dat ze niet kon slapenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:07 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb altijd van die mensen (PeZu) die opeens de onbedwingbare behoefte hebben me 's nachts te bellen/sms-en om te vertellen dat ze dronken zijn... dus dan maar geluid uit 's nachts
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |