Nou ja, het hoeft niet natuurlijkquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:25 schreef Joene het volgende:
Hier?
ga jij maar vast op de grond liggen janken, kom ikje strax wel in elkaar tikken!quote:
Sorry, ff geen tijd om mijn geweldige acteer talent te gebruiken op het moment...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:38 schreef TALIN het volgende:
[..]
ga jij maar vast op de grond liggen janken, kom ikje strax wel in elkaar tikken!
Ik heb redelijk geslapen vandaag, dus ik denk niet dat het erin zit vandaag. Maar je weet dat ik ook de lulligste niet ben, dus aangezien ik zo naar mijn werk moet kan het nog wel effequote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wanneer gaan we nou samen kotsen?![]()
Eerst!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb redelijk geslapen vandaag, dus ik denk niet dat het erin zit vandaag. Maar je weet dat ik ook de lulligste niet ben, dus aangezien ik zo naar mijn werk moet kan het nog wel effe. Ik eerst of jij eerst?
.
Hoeft nietquote:
Begrijp ik hieruit dat de postbode een aangename ronde heeft gehad?quote:
Ik ga postbode wordenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:00 schreef k_i_m het volgende:
Als ie van door stof priemende tepels hield wel ja.
Moeilijk vast te stellen zo. Of dat een beetje aangenaam schouwspel is. Zet er hier eens een foto van neer.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:00 schreef k_i_m het volgende:
Als ie van door stof priemende tepels hield wel ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |