Als hij een mail gistermiddag verstuurd om 17.54, lees ik em pas vandaag rond de klok van 8, mijn vrindquote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:12 schreef veldmuis het volgende:
Hij mailt om 8.00 terwijl hij pas om 11.00 aanwezig is? HOAX.
Het probleem is dus dat deze zeikerd altijd loopt te janken over werktijden en dat er nooit iemand is die de problemen van de overige collega's kan oplossen. Terwijl hij jusit de gene is die altijd pas halverwege de dag begint, looptie over ONZE werktijden te janken...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik begrijp geen ruk van de OP. Wat is het probleem nu eigenlijk? Als je vroeg begint mag je vroeg naar huis mits je taken af zijn. Lijkt me een keurige en duidelijke mail.
Daar heeft man toch gelijk in? Als manager is het zijn taak om er voor te zorgen dat er gedurende de gehele dag bezetting is. Blijkbaar begint iedereen vroeg, met als gevolg dat er eind van de middag niemand is. Neemt hij die late middag voor zijn rekening die blijkbaar verder niemand wil, is het nog een zeikerd.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:25 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
Het probleem is dus dat deze zeikerd altijd loopt te janken over werktijden en dat er nooit iemand is die de problemen van de overige collega's kan oplossen. Terwijl hij jusit de gene is die altijd pas halverwege de dag begint, looptie over ONZE werktijden te janken...
dont think so.. er zijn nog 2 man extra aanwezig die hem prima kunnen helpen. Tevens moeten wij gewoon onze todolijst doorwerken die de dag ervoor al reeds bekend is. Kortom... er is altijd voor 8 uur werk. of ik die todo lijst van 8 tot 4 uitwerk, of van 9 tot 5... werk is altijd gedaan...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daar heeft man toch gelijk in? Als manager is het zijn taak om er voor te zorgen dat er gedurende de gehele dag bezetting is. Blijkbaar begint iedereen vroeg, met als gevolg dat er eind van de middag niemand is. Neemt hij die late middag voor zijn rekening die blijkbaar verder niemand wil, is het nog een zeikerd.
Volgens mij ben je zelf een beetje ene jankertje.
Maar blijkbaar is er een probleem. En daar wijst de beste man jullie op. Dat is zijn taak.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:29 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
dont think so.. er zijn nog 2 man extra aanwezig die hem prima kunnen helpen. Tevens moeten wij gewoon onze todolijst doorwerken die de dag ervoor al reeds bekend is. Kortom... er is altijd voor 8 uur werk. of ik die todo lijst van 8 tot 4 uitwerk, of van 9 tot 5... werk is altijd gedaan...
Het heeft verder juist nog nooit grote problemen opgeleverd... het is ook heel raar dat er 5 van de 6 ITers het met elkaar eens zijn, en uitgerekend 1 iemand niet...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar blijkbaar is er een probleem. En daar wijst de beste man jullie op. Dat is zijn taak.
Janken over een manager die de grote lijnen in de gaten houdt is meestal voorbehouden aan luie incompetente mensen.
Maar die zijn allemaal niet de manager. In plaats van te snotteren zou je natuurlijk eens verder kunnen kijken dan je 'todo lijstje' (quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:34 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
Het heeft verder juist nog nooit grote problemen opgeleverd... het is ook heel raar dat er 5 van de 6 ITers het met elkaar eens zijn, en uitgerekend 1 iemand niet...
Andere de mede ITers beginnen juist ook iets later om het IT werk wat er aan komt op te vangen, en volgens hen zijn er juist geen problemen...
Ben ik het helemaal mee eens. Als je in een team werkt is het ook de bedoeling dat je een beetje met elkaar meedenkt en probeert de taken en werkzaamheden zo eerlijk mogelijk te verdelen onder elkaar. Als iedereen standaard te vroeg begint en dan ook eerder stopt waardoor aan het einde van de dag niemand meer over is, dan snap ik je manager volledig.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar die zijn allemaal niet de manager. In plaats van te snotteren zou je natuurlijk eens verder kunnen kijken dan je 'todo lijstje' () en proactief mee kunnen denken. Wellicht zijn de problemen die de manager signaleert ansich heel eenvoudig op te lossen door wat verschuivingen met taken en werktijden.
Precies, op naar monsterboard!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:37 schreef XiChico het volgende:
Zoek een andere baan als je deze niet bevalt. Op den duur hou je zo'n kutbaan toch niet vol.
Ik heb het gevoel dat jouw manager hier heel anders over denkt, anders hoeft hij geen mail rond te sturenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:29 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
dont think so.. er zijn nog 2 man extra aanwezig die hem prima kunnen helpen. Tevens moeten wij gewoon onze todolijst doorwerken die de dag ervoor al reeds bekend is. Kortom... er is altijd voor 8 uur werk. of ik die todo lijst van 8 tot 4 uitwerk, of van 9 tot 5... werk is altijd gedaan...
Pre-fucking-cies. Ik snap dan ook niet hoe de TS "projectmanager" is geworden met zo`n instelling. Zal vast wel bij zo`n klein kutbedrijfje zijn waar "projectmanager" gewoon niks anders is dan een meewerkende voorman.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:51 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens. Als je in een team werkt is het ook de bedoeling dat je een beetje met elkaar meedenkt en probeert de taken en werkzaamheden zo eerlijk mogelijk te verdelen onder elkaar. Als iedereen standaard te vroeg begint en dan ook eerder stopt waardoor aan het einde van de dag niemand meer over is, dan snap ik je manager volledig.
Lol! /care.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:16 schreef Dopekoe het volgende:
En toen was je manager ook een fokker......
En dan zegt de manager "Fuck mijn werknemer, voor jou 10 anderen die het wel willen doen." Lijkt me echt een hele goeie optie.....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:14 schreef Jo0Lz het volgende:
Hé, joh, wat vervelend. Maarja, als er in de CAO niet over gerept wordt, waar maak je je dan druk om? Heb je zwart op wit dat je van een bepaalde tijd tot een bepaalde tijd moet werken?
Nee? Dan Fuck that manager.
Neem het hem niet kwalijk. Hij lijdt aan een ziekte waardoor hij geestelijk een beetje in de war isquote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:14 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
Als hij een mail gistermiddag verstuurd om 17.54, lees ik em pas vandaag rond de klok van 8, mijn vrind![]()
Had je maar een vak moeten leren dan had je ook de privileges van een manager gehad dombo.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:11 schreef Trance-Force het volgende:
Denk je bij jezelf eens lekker vroeg te beginnen. Mijn eerste mailtje van de ochtend van de'manager'... Over gezeik dat als je vroeg begint, je ook vroeg naar huis mag, MAAR dat het allemaal problemen is voor andere mensen en dat zij hun taken dan niet goed kunnen uitvoeren..
En dat moet hij zeggen terwijl HIJ standaard pas om 11.00 of 11.30 op de werkvloer is...
Hij moet gewoon zn bek houden! en afsterven!!!![]()
You hit the spot!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Pre-fucking-cies. Ik snap dan ook niet hoe de TS "projectmanager" is geworden met zo`n instelling. Zal vast wel bij zo`n klein kutbedrijfje zijn waar "projectmanager" gewoon niks anders is dan een meewerkende voorman.
Dikke dissquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Pre-fucking-cies. Ik snap dan ook niet hoe de TS "projectmanager" is geworden met zo`n instelling. Zal vast wel bij zo`n klein kutbedrijfje zijn waar "projectmanager" gewoon niks anders is dan een meewerkende voorman.
Kan ik het helpen dat de directie mij dat gegeven heeft... overigens zit er toch wel een behoorlijk verschil tussen IT projectmanager en IT manager...quote:
Laat ik voor de achtergrond even een psychologisch profiel proberen te schetsen van de man in kwestie:quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:41 schreef Roksx het volgende:
Ik zou je manager op een volwassen manier wijzen op de problemen die je ervaart, en hem vragen wat hij denkt te gaan doen om dat op te lossen.
Of gewoon lekker stangen kan ook natuurlijk.
eensch! mijn waardige collega...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:53 schreef Apocca het volgende:
[..]
Laat ik voor de achtergrond even een psychologisch profiel proberen te schetsen van de man in kwestie:komt hele dag dat ie werkt niet van z'n stoel af doet in zijn weekenden niets anders dan met werk bezig zijn jankt als een baby als je een discussie met em aangaat en begint te schuimbekken! als hij kwaad word tijdens een discussie. zegt regelmatig tijdens gesprekken: "nee, ik ben nu aan het praten"
dus laat dat eerste maar zitten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |