Hallo, ik heb al 8 weken geen school meer gehad. Ga over 3 kwartier weer voor het eerst.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:13 schreef veldmuis het volgende:
Aan je taalgebruik te zien is het goed dat Raymann controleert.
Hallo, jij verleert snel dingen zeg!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hallo, ik heb al 8 weken geen school meer gehad. Ga over 3 kwartier weer voor het eerst.
en dan voornamelijk alleen het halletje witten van een of ander sletjequote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:40 schreef staticdata het volgende:
prima zo'n leerplicht tot je 18e. misschien zien de breezers dan in dat er ook andere beroepen zijn dan op je 16e schilder worden.
pcies en dan nog geneens goed aftapen zodat de rest wat niet geverfd moet worden ook meegaat.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
en dan voornamelijk alleen het halletje witten van een of ander sletje![]()
Mij hoor je er niet over klagen. Maar ik vind wel dat er meer vrijheid op dat onderwerp moet komen, aangezien de leerling die willen leren de dupe zijn van de kansloze jongeren die verplicht tot hun 18e moeten komen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:40 schreef staticdata het volgende:
prima zo'n leerplicht tot je 18e. misschien zien de breezers dan in dat er ook andere beroepen zijn dan op je 16e schilder worden.
daar heb je een punt. ze kunnen wel een hele groep meetrekken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mij hoor je er niet over klagen. Maar ik vind wel dat er meer vrijheid op dat onderwerp moet komen, aangezien de leerling die willen leren de dupe zijn van de kansloze jongeren die verplicht tot hun 18e moeten komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |