De Franse competitie is niet minder dan de Nederlandse competitie. Absoluut niet zelfs.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar gaan spelen in de Franse competitie is toch ongeveer gelijk aan zand happen in Qatar. Het is beide armoe troef.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar gaan spelen in de Franse competitie is toch ongeveer gelijk aan zand happen in Qatar. Het is beide armoe troef.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is geen maatstaf voor hoe sterk de competitie nu is. Het gemiddelde niveau ligt erg hoog in Frankrijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:56 schreef DrDentz het volgende:
Kom op, één Champions League, en hoe.
1 iemand is enkelvoud jankebal. Niet generaliserenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:17 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zie hier hoe Ajax-´fans´ met hun belangrijke spelers uit het verleden omgaan.
Alle Ajax 95 negers toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:02 schreef DrDentz het volgende:
Hmm.. laten we het weer over Michael Reiziger gaan hebben. Die Michael Reiziger die in de Serie A, Primera Division én Premier League heeft gespeeld. Kunnen toch weinig spelers zeggen.
Hey kijk...daar hebben we onze ''Wesley komt niet verder dan een club als HSV'' hapsnurkquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:05 schreef Flashwin het volgende:
[..]
dom kindje, jij lag zeker nog aan je mama's tieten te sabbelen toen Reiziger op het hoogtepunt van zn carriere was.
Hij is voor Ajax, Barca en Oranje altijd een waardevolle speler geweest.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:19 schreef DrDentz het volgende:
Slechter dan Collin zou hij het toch niet gedaan hebben?![]()
Reiziger held.quote:
Allemaal mislukt. Al was Davids goed als back-up van Zidane, maar dat lag meer aan Zidanequote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:05 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Alle Ajax 95 negers toch?(om het even oneerbiedig te zeggen)
Behalve Seedorf eerst allemaal naar AC Milan en vandaar weer allemaal naar Barca en toen bij middenmoot PL clubs geeindigd.
Ik zou Seedorf ook niet direct mislukt willen noemenquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Allemaal mislukt. Al was Davids goed als back-up van Zidane, maar dat lag meer aan Zidane
Ik doe het beter als je mij met Kaka, Pirlo en Gatusso laat voetballenquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zou Seedorf ook niet direct mislukt willen noemen
quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik doe het beter als je mij met Kaka, Pirlo en Gatusso laat voetballen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |