Ik zit net te kijken naar de streams (stream 2) en terwijl ik beelden van de tuin zie, hoor ik die BB-stem zeggen:
'De enigste die genomineerd is, is Bart'.
(pauze van een 30 seconden)
'De enigste die genomineerd is, is Sabine'.
Als ik het verkeerd verstaan mocht hebben, wordt ik vast wel rechtgezet door een aantal mensen hier.
[Dit bericht is gewijzigd door CaptTripps (Datum 18 Oktober 1999).]
Trouwens wel vreemd als er maar twee genomineerden zouden zijn. Dat zou betekenen dat Bart en Sabine op zichzelf gestemd hebben. Weet iemand hier meer van?
Disregard my post.
quote:
op 10-18-1999 om 01:29 PM schreef sombie:
Volgens mij zei hij: "De eerste die genomineerd is, is Bart."
En later: "De tweede die genomineerd is, is Sabine."
Klopt!
quote:
Trouwens wel vreemd als er maar twee genomineerden zouden zijn. Dat zou betekenen dat Bart en Sabine op zichzelf gestemd hebben. Weet iemand hier meer van?
Klopt, maar slechts voor 30% want de rest van het verhaal was niet hoorbaar. Dat Bart en Sabine nominaties hebben is nu wel duidelijk (en nauwelijks verrassend), maar de andere (vier?) namen met nominaties waren (nog) niet hoorbaar. Het lijstje met genomineerden houdt beslist niet op bij Die Twee... gelukkig niet!
verassend .. maar 2 genomineerden...
maar geen Willem he? ... goede bronnen hoor
quote:
op 10-18-1999 om 01:36 PM schreef Loekie het volgende:
Klopt, maar slechts voor 30% want de rest van het verhaal was niet hoorbaar. Dat Bart en Sabine nominaties hebben is nu wel duidelijk (en nauwelijks verrassend), maar de andere (vier?) namen met nominaties waren (nog) niet hoorbaar. Het lijstje met genomineerden houdt beslist niet op bij Die Twee... gelukkig niet!
Volgens mij hoorde ik BB daarvoor zeggen: "Er zijn maar twee genomineerden." Waarop de bewoners allemaal: "Sjees, maar twee genomineerden!"
Ze zijn nu aan het napraten, maar de beelden switchen elke keer dus het is bijna niet te volgen. Het is wel duidelijk dat Sabine in het begin best pissig was en per se wilde weten waarom (en dat heel kwaad vroeg).
Weet iemand of ze deze keer 1 of 2 personen moesten nomineren? In het eerste geval zou het beteken dat Bart en Sabine elkaar hebben genomineerd; in het tweede geval betekent het dat ze en elkaar en zichzelf hebben genomineerd. Dat had ik niet verwacht.
[Dit bericht is gewijzigd door sombie (Datum 18 Oktober 1999).]
Trouwens, ik hoor net dat Sabine zegt dat ze door *IEDEREEN* is genomineerd en dat ze dat niet had verwacht.
Wow. Dus ook door Bart.
quote:
op 10-18-1999 om 02:00 PM schreef Twinny Sister het volgende:
Volgens mij is het de bedoeling dat er altijd maar twee mensen genomineerd worden, nl. de twee personen die de MEESTE nominaties van de medebewoners krijgen. Vorige keer is daar een uitzondering op gemaakt omdat het aantal nominaties per persoon zo dicht bij elkaar lagen! Dus: Bart en Sabine hebben (waarschijnlijk) niet op zichzelf gestemd!!
En wat zal Mona gelukkig zijn....
Aha, nou snap ik 'm. Bedankt voor de uitleg.
quote:
op 10-18-1999 om 02:11 PM schreef pamela het volgende:
ongelofelijk dat betekend dat iedereen een hekel aan ze heeft,van mona had ik dat niet verwacht.heel raar dat iedereen op hun gestemt heeft
Fantastisch wat een zelfkennis .
Alles wat je hieruit kunt concluderen is dat niet perse iedereen een hekel aan ze heeft.
Je signature bewijst dat je nog niet zo dom bent .
quote:
op 10-18-1999 om 02:13 PM schreef pamela het volgende:
ongelofelijk dat betekend dat iedereen een hekel aan ze heeft,van mona had ik dat niet verwacht.ik vraag me af of het klopt!!!!1
Mona zit nu net uitgebreid te vertellen dat ze mensen heel goed kan aanvoelen, oa. door haar ervaring in de kroeg. Oh.. Het wordt steeds gekker: nu beweerd ze al latent paranormale krachten te bezitten
Gek trouwens: onmiddelijk na het nomineren is iedereen pleitte, behalve Bart, Sabine en Mona, die in de woonkamer nababbelen. Ruud komt ze troosten, op zijn manier.
Het lijkt er inderdaad op dat Bart en Sabine zijn genoemd: Mona zit te glimmen.
Trouwens, waarom ze Mona zouden willen houden is mij ook een raadsel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |