inmiddels gedaanquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:10 schreef Hephaistos. het volgende:
Dikke mannen met tieten zijn ook erg geemancipeerd schijnt. Ga je nagels knippen joh, vlerk!
hahaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:13 schreef Bolter het volgende:
Hoe lang zijn je nagels dan wel niet als iemand op 't strand er opmerkingen over maakt
Ok slotje, we sturen de dame in kwestie een zuurstofles en ze kan er weer tegenaanquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:17 schreef MrFl0ppY het volgende:
OMG een opmerking over iemands teennagels geven. Dan ben je echt diep gezonken!
Lees verder dan op goosquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:29 schreef Maikuuul het volgende:
En kende je de persoon in kwestie ?
If not: zulks een vuillakhoertje
alle fokkertjes stiekum noteren op een blaadjequote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:07 schreef Buschetta het volgende:
uhum..
Sowiezo hebben een hoop fokkers lessen hoe denken vrouwen nodig zo te zien.
Alle vrouwen kijken naar handen en voeten. Uit onderzoek blijkt zelfs dat de nagels van de man het eerste is waar een vrouw op keurt.
Sorry, maar daar geloof ik geen kut van. Ik meen juist een onderzoek gelezen te hebben dat ze eerst naar het kruis kijken, en dan naar het gezicht. Van nagels herinner ik me nul komma niks.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:07 schreef Buschetta het volgende:
uhum..
Sowiezo hebben een hoop fokkers lessen hoe denken vrouwen nodig zo te zien.
Alle vrouwen kijken naar handen en voeten. Uit onderzoek blijkt zelfs dat de nagels van de man het eerste is waar een vrouw op keurt.
Andersom, eerst het gezicht, dan het kruisquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Sorry, maar daar geloof ik geen kut van. Ik meen juist een onderzoek gelezen te hebben dat ze eerst naar het kruis kijken, en dan naar het gezicht. Van nagels herinner ik me nul komma niks.
Dit was toch helegaar geen neuktopic?quote:Op maandag 3 september 2007 04:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mensen die niet kunnen neuken en dan een topic openen op KLB
Misschien handig om meteen een linkje te plaatsen naar jouw topic dan.quote:Op maandag 3 september 2007 04:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mensen die niet kunnen neuken en dan een topic openen op KLB
quote:Op maandag 3 september 2007 17:00 schreef Kikker_kermit het volgende:
Nieuwsflits: Vrouwen zijn nooit geëmancipeerd![]()
(Op een paar potten na dan)
Dan heb ik die memo zeker niet gekregen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:07 schreef Buschetta het volgende:
Ik wou dat ik wat minder geneukt hadquote:Op maandag 3 september 2007 10:34 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Misschien handig om meteen een linkje te plaatsen naar jouw topic dan.
![]()
Reclame maken voor eigen topics in andere topics......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |